Förbannade POLLEN!!!

Snorfen

Guest
Har vart i stort problemfri från djävuls-pollen tills i måndags em,sen däckade jag i två dagar då man lät som ett jävla dragspel i c-dur mest hela tiden.Naturligtvis ingen medicin,skiten på apoteken funkar ju nada när det gäller luftrören.Receptbelagd medicin som gäller,
Så jag missade min presentation på Lärarhögskolan så nu får man en smaskig restuppgift..... :tomten
Tack,björkskrällen!!
Kan man stämma en Björk?
Anders Björk kanske? :hihi
 
Last edited:

carleson

Gillar kurvor
Gick med
7 Mar 2006
Ort
Småland
Hoj
Fazer 1000, R1 ?
Jag har också det där eländet. Fick sån där spruta i skinkaan förra året och mådde prima. Fick en i år också men den verkar inte hjälpa mig i år. Har jättejobbigt nu, och har inte kört hoj sen i söndags, skulle tro köra hoj är det sämsta man kan göra just nu... om man har björkpollenallergi alltså...
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
carleson skrev:
2155258 Jag har också det där eländet. Fick sån där spruta i skinkaan förra året och mådde prima. Fick en i år också men den verkar inte hjälpa mig i år. Har jättejobbigt nu, och har inte kört hoj sen i söndags, skulle tro köra hoj är det sämsta man kan göra just nu... om man har björkpollenallergi alltså...

Allergi? Den Förbannade POLLEN då?!?!? :4skrika
 

Jonathan

Guest
HanneZ skrev:
2155360 Det är väl inte mer än rätt att tjejer ska få spruta killar i röven också? :va

Jo där har du en poäng.

Men vanligast är väl kanske att killar sprutar andra killar i skitskruven :confused:
 

Snorfen

Guest
Nursey skrev:



Hehe,den bjuder jag på!!
Är ju bara att skämta om eländet...
Men nu så har jag fått mig en inalator,så nu låter man som en liten panflöjt och det är helt ok!!
Funkar inte det så blir det skink-spruta,och hjälper nu inte ens det så invaderar jag Polen. Allt är deras fel!Jajamen! :tomten
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top