Simba skrev:Många kör fortfarande runt på sommarsulor och med dagens trend med större fälgar och bredare däck gör inte saken bättre när det snöar! Hur fort tror du man törs köra med 225 breda sommarsulor i snömodd? Därav dessa köer och stackarna som laggt på fina dubbade vinterdäck kommer i alla fall inte fram fortare.
Taz skrev:Nu har jag lämnat ner mina hojhjul för dubbning, han var lite tveksam till om det skulle gå. Jag får reda på ikväll eller imorgon om jag får åka dubbat eller odubbat i vinter!
Affe_R1 skrev:Vilken tur att jag slapp komma för sent idag
Jag är nämligen ledig fram till tisdag kväll
Penguin skrev:Nämen gubben då, vad synd det är om dig. Hade du kläckt det där imorses hade det blivit ännu mer synd om dig för då var jag inte på humör kan jag meddela.
Tinatjejen skrev:Äh.. e nog bara i stan isf.. här är inte en endaste snöflinga!
ps. det tog 2 ISkalla sekunder för mig att gå de 50 metrarna till jobbet idag ds.
Tinatjejen skrev:Äh.. e nog bara i stan isf.. här är inte en endaste snöflinga!
ps. det tog 2 ISkalla sekunder för mig att gå de 50 metrarna till jobbet idag ds.
Iceman1975 skrev:Vart i Tälje jobbar du då?
kortstubina skrev:såg något Jätte roligt *not* på fredag morgon ska det vara ungefär -9 grader om man ska tro väder gubbarna...
*brr* vintern är här!!!
Tinatjejen skrev:Jobbar och bor i Enhörna, 1½mil utanför Slöddertälje. Mot strängnäshållet till...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |