Förbjud kvinnliga mc-förare

Status
Ej öppen för fler svar.

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Du kommer att gå långt här i livet killen, och inget har du kvar att lära heller... :såjaponken

Blir det ensamt på din vandring så kan du ju alltid joina med Hans Scheike, hans inställning till :tuttar är också att dom inte duger så mkt till, även om han har hittat vissa användningsområden för dom :censored

katana1100

Hellre tio älgar i skogen än en på vägen
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
Katana1100
huga då...

Inte så att du blir distraherad av dessa trafikanters fagra skönhet så du inte kan koncentrera dig på din egen körning och inte vågar erkänna detta :rolleyes: :confused: :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hmm.....låter som nån inte fått nåt på länge! :blah

bry er inte va han skriver brudar, han har säkert liten! :censored

:D :D

JOTAck

Kommer våren snart?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Laverda Jota 1980, Kawasaki ZZR1400 2006
Att någon tar det här på allvar förstår jag inte... :va Speciellt inte när han själv skriver att han bara vill ha provocera.. Vilket i och för sig är helt ok! :tummenupp

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Inte så att du blir distraherad av dessa trafikanters fagra skönhet så du inte kan koncentrera dig på din egen körning och inte vågar erkänna detta :rolleyes: :confused: :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :D

Hehe, jag vet inte med honom... men kvinnliga motorcyklister är knappast ett stort problem i den vägen.

Däremot lättklädda kvinnliga cyklister, på mångväxlade cyklar med bockstyre... DET är en trafikfara!! :D

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Jag tycker att du borde förbjudas, eller typ sättas vid en skampåle. Har du blivit från åkt av en tjej på sommarens banträffar eller? :D

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Ingen som vågar stå upp, alla som jag åkt bil har gnällt på kvinnliga trafikanter. Men ni alla tror ni ska få nuppa för att ni försvarar jentorna.!

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Det är vackert med en chey på en sporthoj... Alla som sett det vet det... Så är det bara.

Freedom

Guest
Ingen som vågar stå upp, alla som jag åkt bil har gnällt på kvinnliga trafikanter. Men ni alla tror ni ska få nuppa för att ni försvarar jentorna.!

En fi__a som inte kan hantera sitt fordon i trafiken kan glömma att nuppa med mig i allafall.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

hahahhahahahhaha.......men du får nuppa ändå eller hur, för du e THE MAN! :arsele

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag tycker att kvinnliga mc-förare borde förbjudas. Dom kör så sakta, och de ser konstigt ut när dom sitter på motorcykeln. Dom ser så små och rädda ut. Sen tror jag inte dom har samma förmåga som oss killar att kunna ta snabba och viktiga beslut i trafiken. Vänligen respektera min åsikt.

Jag håller med dig till 100%:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...