K Eriksson skrev:Ja förbjud skiten!
Jajaja
K Eriksson skrev:Ja förbjud skiten!
glenoyne skrev:CJ900RR har en riktigt vidrig avatar. Jag blir yr i huvudet varje gång jag kollar på den.
MEN, det är en såndär "jagmåstekollaändå"bild.
MVH Martin
Den är självklart undantagengranath_ skrev:jo den där jävla kines flickan har gett mig huvudvärk många ggr
Min är inte animeradglenoyne skrev:CJ900RR har en riktigt vidrig avatar. Jag blir yr i huvudet varje gång jag kollar på den.
MEN, det är en såndär "jagmåstekollaändå"bild.
MVH Martin
Jäppandersson_81 skrev:ska dom skrota sina fordon bara för att ni inte tycker om dom?
CJ900RR skrev:Min är inte animerad
Ni är torra hela bunten
CJ900RR skrev:Min är inte animerad
Ni är torra hela bunten
isse skrev:Haha, din avatar e SJUKT jobbig!
Har man väl börjat kolla på den slutar det alltid med illamående.
/N
Webspy skrev:bort med alla störande och osmakliga avatarer
Vi som är födda på 70talet och snenare vet inte vad det är, kan du förklara?Webspy skrev:*ironi*
Är den billigare än min så skrattar jag.andersson_81 skrev:Men kom igen nu!! alla ni som inte tycker om blinkande avatarer..
vad gör ni om ser en jävligt ful bil eller mc ute vid korvmojjen ?? ska dom skrota sina fordon bara för att ni inte tycker om dom? är det så himla irriterande så sluta titta..!
<-- blinkar inte + har tuttar!!EasyRider skrev:Jag håller också på att få anfall. Bort med skiten! De är endast störande! (utom de med tuttar förstås )
sandstream skrev:Jag vill inte dölja avatarerna eftersom man med dem snabbt kan se vem som gjort ett inlägg utan att behöva läsa namnet.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari