Maxout
Mr
man fördriver vintern med att jobba å tjäna ihop pengar till kommande säsong.P@trik skrev:Fördriva vintern ?
Vintern det är ju då man försöker hinna med allt som man skjutit åt sidan för all hojåkning under sommaren...
man fördriver vintern med att jobba å tjäna ihop pengar till kommande säsong.P@trik skrev:Fördriva vintern ?
Vintern det är ju då man försöker hinna med allt som man skjutit åt sidan för all hojåkning under sommaren...
fy skäms! får verkligen hoppas att dom byter sponsor till stadium snart, så man slipper bli mobbad för kaffeTonky skrev:Ja men inte kaffelaget tack
MostWanted skrev:man fördriver vintern med att jobba å tjäna ihop pengar till kommande säsong.
JiMpA skrev:Hade en gixxer600 förut, så jag vet hur det är på vintarna... men nu har jag köpt mig en motard! så fort det blir vinter och tjock is så är det bara på med offroadfälgarna med isdäck och Gäääsa igen
Nirre skrev:Köpa billig cross och sen på med isdäck! Finns det något vettigare alternativ? Fattar inte varför inte fler satsar på det? Man kan även binda fast ett långt rep och åka pulka, snowboard, skidor, bildäck mm efter! HUR KUL SOM HELST!
IceY skrev:Hell yeah!
haha ja eller en motorhuv. funkar hur bra som helst.. Åkte det efter en sidovagn i vintras, det var dock inte lika roligt när man fick sig en liten flyg tur..
Nirre skrev:Bara det är bra med snö så klarar man sig! Det värsta är de där jeffla uppborrade fiskehålen, kan göra så satans ont när nysnö har lagts sig över skiten... Jag och polarna gjorde en film från förra årets iskörning. En ofrisk kille hoppade med miniskidor på vårat nybyggda hopp, flög ca: 10 meter och landade på huvet. Har nog aldrig vart så rädd förut, men det är kul att ha det på film ! Kanske slänger upp den här om ett tag .
IceY skrev:hehe, jo provade även att åka miniskidor men det var mindre lyckat.. benen hade en tendens att glida ifrån varran.. haha! fick ni med det på film? släng upp den för f*n!
Nirre skrev:Vi har den på DVD. Får dra till polarn imorgon och minska ner storleken på den först isåfall.
Nirre skrev:Bara det är bra med snö så klarar man sig! Det värsta är de där jeffla uppborrade fiskehålen, kan göra så satans ont när nysnö har lagts sig över skiten... Jag och polarna gjorde en film från förra årets iskörning. En ofrisk kille hoppade med miniskidor på vårat nybyggda hopp, flög ca: 10 meter och landade på huvet. Har nog aldrig vart så rädd förut, men det är kul att ha det på film ! Kanske slänger upp den här om ett tag .
joker78 skrev:Ja släng upp den för f*n.
Säger som många andra. Skaffa en offroad av något slag så kan man åka hoj året runt. Jag längtar faktist tills snön kommer och man kan ge sej ut på isarna.
IceY skrev:hellre riktig kyla än detta halv kalla och tråkiga väder...
imaster skrev:Jag kommer spendera hela vintern jobbandes övertid så att jag har råd att fixa min nyblivna jordfräs... Och när jag inte jobbar mekar jag självklart...
[- sNaIjK -] skrev:16-17 grader i skuggan på dagarna är inte helt fel
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |