Före/Efter bilder

DB

skiieur...
Gick med
17 May 2003
Ort
Gävle
Hoj
2009, KTM EXC 450
Wiseguy skrev:
Min hoj i dom olika stegen av dess evolution:

V.1.0


V.1.5


V.2.0


V.2.5


V.3.0

V.1.0 FIN :tummenupp
V.1.5 Åhh nej :kocko
V.2.0 Ännu värre :va
V.2.5 Hojmord.... :fatta!
V.3.0 Skönt att man inte ser bilden :rolleyes:

:pannkyss
 

HiC

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Hultsfred
Hoj
Yamaha FJR 1300
hojbrud skrev:
Ja så här långt har jag kommit:
men mycket mer är på väg..
Har funderingar på det där med två lyktor till min Bandit också. Lägg gärna ut fler bilder så man kan följa bygget.
Snyggt!
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
HiC skrev:
Har funderingar på det där med två lyktor till min Bandit också. Lägg gärna ut fler bilder så man kan följa bygget.
Snyggt!

ja när det sitter som det ska kommer det upp fler bilder:) :tummenupp
men snyggt e det:)
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
DB skrev:
V.1.0 FIN :tummenupp
V.1.5 Åhh nej :kocko
V.2.0 Ännu värre :va
V.2.5 Hojmord.... :fatta!
V.3.0 Skönt att man inte ser bilden :rolleyes:
Vilken tur att jag inte delar dina åsikter... :tungan

Nä, men allvarligt..
Hojen har varit nedlagd och fått en uppsättning krashkåpor utan riktig finish.
Sen blev den en fighter. För att sedan förädlas lite.
Och nu skall den återuppstå i bättre skick än ny.

Personligen tycker jag få hojar är snygga med kåporna kvar.
Visst det finns några riktigt snygga kåphojar också.
Men dom flesta hojar är snyggare nakna.

Som exempel just 1999 så var den enda snygga kåphojen R1:an.
CBR:n såg ut som en överjäst bulle.
ZX-9R:en ser riktigt vidrig ut med sina tidiga försök till ram-air. Underbett så det skriker om det.
 

DB

skiieur...
Gick med
17 May 2003
Ort
Gävle
Hoj
2009, KTM EXC 450
Wiseguy skrev:
Vilken tur att jag inte delar dina åsikter... :tungan

Nä, men allvarligt..
Hojen har varit nedlagd och fått en uppsättning krashkåpor utan riktig finish.
Sen blev den en fighter. För att sedan förädlas lite.
Och nu skall den återuppstå i bättre skick än ny.
Det låter bra :tummenupp
Wiseguy skrev:
Personligen tycker jag få hojar är snygga med kåporna kvar.
Visst det finns några riktigt snygga kåphojar också.
Men dom flesta hojar är snyggare nakna.
Alla har vi ju olika smak :va
Wiseguy skrev:
Som exempel just 1999 så var den enda snygga kåphojen R1:an.
CBR:n såg ut som en överjäst bulle.
ZX-9R:en ser riktigt vidrig ut med sina tidiga försök till ram-air. Underbett så det skriker om det.
Så skriver du ju bara för att försöka ge igen på mig :hihi egentligen älskar du också ZX9ans former :)


Sorry för spammet, keep up da gooood work fighta boys.....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top