Uppenbarligen prioriterar polisen annat.
Vilket är ganska förvånande.
Uppenbarligen prioriterar polisen annat.
Nope Provat det med.. Då måste man kunna skicka in en kopia på biljetten allt åka upp till p bolaget o visa upp den att man betalt under den tiden man fått p böter..
Då kan hojen bli beslagtagen.Man kan haka av regskylten och ta med sig
vafan hur i hela ******* skulle det gå till om man nu blivit bestulen på biljetten!?
P-platsen för mc, i solna C, finns i "häcken" bra mycket vid sidan om gatan!Jäkla skumt!
Jag själv blivit hänvisad till en plats bredvid ett cykelställ av P-Pelle
vid Solna Centrum. Det var inga som helst konstigheter.
Men hur fan ska man fästa en p-biljett på hojen?
Trist med psyk-attacken på däcken.. :S
Är det också ett resultat av öppen psykvård, kan man undra?
.....
Saknar ett fordon registreringsskylt så riskerar man att detta blir flyttat då polisen beslagtar fordon som saknar en registreringsskylt.
*ASG*
Uhm.. är det bara jag som tycker att krockade/rasade bilar som står på HELT fel ställe (läs trafikfarligt) står i ungefär en och en halv evighet?
Så Carparks uttalande håller inte riktigt, utom kanske i det lååånga perspektivet.
Du är ett geni. Man kan bara buga sig inför denna humorfyllda lilla samhällsrevolt.Jag kontrade med att polisanmäla min p-lapp som stulen när jag fick en bot för att parkerat 1m utanför MC rutan i tokholm city, Sheriffen smålog och tog en "inbrottsanmälan" i MCn, 2 veckor senare kom en kreditering på min P-Bot.
Hemskt att man inte kan lämna P-lappen på MCn, den va ju värd 130kr för hela arbetsdagen.
/A
Det där är bara skrämselpropaganda. Jag har skruvat av min plåt till och från i tio års tid. Det har aldrig hänt någonting (förutom diverse lappar med just denna skrämselpropaganda). Uppenbarligen prioriterar polisen annat.
Sååå, var köper man snabblås för regskyltar billigast?
De går väl fint in under cutsen ändå.
Bara inte Carcark och resten av maffian har något avtal med bärgningsfirmor...
Karborreband funkar utmärkt
Mmm, har hört den varianten men sitter de verkligen kvar? Är det då i kombination med något haklås?
Tänkte högre farter och lite blås så...
Städer suger oftast.
Lite annorlunda i Lödde där man kan ställa hojen nästan var somhelst.
Jag har vart på Max i Lödde. Låg även en BK där om jag inte minns fel. Finns det nåt mer än så? Eller var det hela lödde som låg runt Max där?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|