Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är här folk som skulle vara intresserade av att hänga me på en minikryssning till Oslo?
Båten avgår nuförtiden från köpenhamn fredag, framme i oslo lördag är där hela dagen och sen hemfärd lördakväll o hemma söndag morgon. Priset för 3 dgr på båten i hytt för fyra personer kostar 498kr. Har för mig att det går anknytningsbussar till båten, är det nån som vill veta säkert så kan ja kolla upp d.
Jag har tänkt mig sista veckan i November när folk börjar bli deprimerade och mörkret e här på allvar.
Vi är redan minst fem personer som är på, o det är bara tjejer.
Så skriv upp er om ni e intresserade! OBS! Inget är bestämt! Bara en förfrågan/intresseanmälan!
Oslobåt-lista:
1.Moneypenny
2.Eve
3.Kim
4.Tessan
5.Tessans tuttfriend
6.
7.
8.
9.
osv
Båten avgår nuförtiden från köpenhamn fredag, framme i oslo lördag är där hela dagen och sen hemfärd lördakväll o hemma söndag morgon. Priset för 3 dgr på båten i hytt för fyra personer kostar 498kr. Har för mig att det går anknytningsbussar till båten, är det nån som vill veta säkert så kan ja kolla upp d.
Jag har tänkt mig sista veckan i November när folk börjar bli deprimerade och mörkret e här på allvar.
Vi är redan minst fem personer som är på, o det är bara tjejer.
Så skriv upp er om ni e intresserade! OBS! Inget är bestämt! Bara en förfrågan/intresseanmälan!
Oslobåt-lista:
1.Moneypenny
2.Eve
3.Kim
4.Tessan
5.Tessans tuttfriend
6.
7.
8.
9.
osv