Hhahaha du e grym du
Jo, det ligger väl något i det... jag kör med lite halvportad topp, gammal EXC dämpare som garanterat inte har så mkt packning kvar i, borrad luftkåpa på sidan (inga strypningar kvar heller såklart).
Ska prova det du säger, ska se om dom har 210/220 eller nåt inne och borra mina gamla till 200. Men ett kritvitt stift med eller utan axpump känns inte bra... det måste vara alldeles för litet.
Det roliga är ju att han körde med ståltråd förut den gamle ägaren med 178/40 munstycken...
Om hojjen knappt går starta och jag måste höjja tomgången som fan om jag byter position på nålen - säger det dig något ? Undrar om nålen är helt j*vla fel alltså.. hade ju en extra nål men den är tjockare än den som sitter i (ser man tom med ögat).
Jo, det ligger väl något i det... jag kör med lite halvportad topp, gammal EXC dämpare som garanterat inte har så mkt packning kvar i, borrad luftkåpa på sidan (inga strypningar kvar heller såklart).
Ska prova det du säger, ska se om dom har 210/220 eller nåt inne och borra mina gamla till 200. Men ett kritvitt stift med eller utan axpump känns inte bra... det måste vara alldeles för litet.
Det roliga är ju att han körde med ståltråd förut den gamle ägaren med 178/40 munstycken...
Om hojjen knappt går starta och jag måste höjja tomgången som fan om jag byter position på nålen - säger det dig något ? Undrar om nålen är helt j*vla fel alltså.. hade ju en extra nål men den är tjockare än den som sitter i (ser man tom med ögat).