Var ute och körde i går när cykeln började gå jäkligt illa. Verkade som om den gick på ett par burkar först. Vände hemåt men kom inte speciellt långt innan den gick ännu sämre. Vek av in på en väg som skulle leda mig till verkstaden där jag tänkte ställa hojen, men jag kom inte så långt. Blev bärgare och 1500 kronor fattigare.
Cykeln började alltså gå väldigt dåligt och när jag gav gas så dog den. Provade att starta med choke och då gick den en kort stund innan den la av igen. La jag i växel och gav gas så dog den direkt när jag försökte köra. Verkar definitivt som om den inte fick tillräckligt med bränsle. Cykeln var nytankad innan och jag hade varit ute i ungefär 30 minuter och kört innan den började strula.
Förslag på vad det kan vara??
Cykeln började alltså gå väldigt dåligt och när jag gav gas så dog den. Provade att starta med choke och då gick den en kort stund innan den la av igen. La jag i växel och gav gas så dog den direkt när jag försökte köra. Verkar definitivt som om den inte fick tillräckligt med bränsle. Cykeln var nytankad innan och jag hade varit ute i ungefär 30 minuter och kört innan den började strula.
Förslag på vad det kan vara??