gurra snurra skrev:Har nu konstaterat att förintelse processen av sporthojar är pågående
Om 10 år kommer alla köra glidare och tjej hojar
5 säkra tecken på att sporthojar försvinner och är på väg att förintas
1. Glidare dominerar på vägarna
2. Sporthojar blir allt dyrare att försäkra
3. Det är framför allt äldre gubbar som bestämmer och dom kör glidare
4. De enda som kör sporthoj är typ 25 år bor i en kvalificerad håla(Inga namn för att inte väcka anstöt)
5. Det viktigaste av allt det finns INGA BRUDAR som kör sport hoj
Trenden är tydlig politiker och FB vill utrota er , den enda chans ni har är att bli äldre och flytta till kvalificerad håla eller enklare köpa en fet glidare och bli 5om alla andra.
VIsst har jag rätt , inte ska man bli bannad bara för att man har en annan åsikt
junnu skrev:HD har väl aldrig byggt annat än dåliga pansarvangnar
gurra snurra skrev:Jag tror att glidarna kommer bli mer sportiga typ 4800ccrad8 på 500HK, Turbo och med en så jävla fet fälg och 4,5m lång , DÅ snackar vi SPORTHOJSGLIDARE = POWER.
gurra snurra skrev:Jag är en fantastisk Älskare så de e inga problem
Vad gör du på Sporthoj.com? Svara rätt och du får stanna kvar.gurra snurra skrev:Har ni provat HD V rod jag lovar att 95% av er kommer ändra åsikt o glidare
De e bara att konstare att detta är framtiden.
Lite OT men i en sån här skittråd spelar det mindre rolljunnu skrev:Sandstream.. hur e K5 i jämförelse med 4
gurra snurra skrev:Har ni provat HD V rod jag lovar att 95% av er kommer ändra åsikt o glidare
De e bara att konstare att detta är framtiden.
Swedie skrev:Vad gör du på Sporthoj.com? Svara rätt och du får stanna kvar.
sporTlovEr skrev:5 punkter på att du har fel på 5 punkter
1) Med 40 talisternas naturliga bortgång, så försvinner de gliderna med chafförer med bonus-a-kort, det kommer bli överskott på glidare, som kommer att rasa fortare i pris en vad en gråsten sjunker i vattnet
2) Sporthojar blir faktiskt allt billigare att försäkra, priserna förr har faktiskt inte haft rim o reson alls, nu är det snarare priskrig nedåt samt att vissa hojar som ex Honda Cbr, triumph mm har billig märkesförsäkring via IF, och när det blir priskonkurrens så sänker bolagen priserna.
3) Som sagt, på utdöende..och dagens sporthojsåkare, så är det många som VÄGRAR gynstolar, däremot kanske typer som Bulldogs, MT 01r, fzs 1000, vfr 800, Yamaha Fjr, xjr mm kommer att bli mycket populära när sporthojarna byter hoj när man blir äldre o mognare..
4) vet gubbar över 60 som köper nya Fireblade, så fel där med.
5)Inga tjejer kör sporthoj? är som att säga att månen är befolkad
sandstream skrev:Lite OT men i en sån här skittråd spelar det mindre roll
Ingen aning om skillnaden mellan R1000 K4 och K5, har aldrig kört någon R1000 tidigare.
Har själv en R750 K2 och den känns trött, tung och omdern efter en tur på R1000 K5:an
Jag är en slav för medlemmarna på Sporthoj.com. Fast jag har regler för vad jag gör dockMR.E skrev:Gör nu som kollektivet säger så får du vara kvar
MR E
Swedie skrev:Jag är en slav för medlemmarna på Sporthoj.com. Fast jag har regler för vad jag gör dock
Jojo de e väl sant, men man måste väl ändå få ha en uppfattn o visstSwedie skrev:Jag är en slav för medlemmarna på Sporthoj.com. Fast jag har regler för vad jag gör dock
Salig skrev:Tror att det kan bli en nedgång i köpen av sporthoj, om FB fortsätter att höja priserna. Det har ju diskuterats att märkesförsäkringarna INTE är så förmånliga.
Honda märkesförsäkring: Där kan man inte teckna mer än trafik.
Triumph märkesförsäkring: Tillåter inte de effekt starka Daytona modellerna.
Jag tycker att min premie på ninjan är lite väl dyr och kan därför tänka mig att byta till en motard.
sandstream skrev:Snälla, kan ingen moderator banna supermuppen snart
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |