Förklaring bakom GR-tråden

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Enligt EBS och McB så hade det under mitt namn skrivits en tråd om Ghostrider.
Och den tråden har tydligen retat upp alla som läst den.
Saken är den, att jag personligen satt inte vid datorn igår!

Jag kom hem från jobbet klockan 17 kanske, sedan började jag fixa iordning hemmet för fest. Vid sjutiden så kommer dom första polarna och alla är lite partajsugna så vi börjar förvärma lite.
Av någon anledning så börjar jag snacka om SH.com(detta forum har dom inte hört talas om)
Sen börjar resten av gästerna att komma och dom försvinner någonstans. Men jag har inte tid med dom eftersom jag var den som hade festen.
Under den tiden måste dom ha hittat hit till SH.com och sedan kommit med någon idé att dom ville jävlas. Jag har på automatisk inloggning så det var väl därför som det inte var några problem att starta en tråd.

Jag hoppas innerligt att den här tråden inte har kränkt någon.
Men jag antar att jag får ta på mig en dela av ansvaret eftersom jag hade på automatisk inloggning.
Jag ska också ta ett alvarligt snacka med mina polare som jag misstänker att det är, och se till att de ber om ursäkt.

MVH

Adrian

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Då var det missförståndet uppklarat. Låt oss nu hoppas på att vi slipper ALLA GR-diskussioner hädanefter.

cool_adde

Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Jag har nu pratat med de som skrev inläggen!
Dom förtog inte att saken skulle uppröra så mycket, men ber om ursäkt till alla som känner sig träffade!

cool_adde

Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Mattias skrev:
Jo, yeah right. Of course we believe you. :)

Jag hoppas att du förstår att hela början på denna resa inte var min förtjänst. Jag vill också att du ska veta att jag faktiskt har pratat med mina polare på riktigt! Jag tog allting på allvar när jag förstog vad som hänt!
tyvärr så hade jag inte möjlighet att spela in mobilsamtalet till mina kompisar så jag kan inte bevisa det på så sätt!

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
maverick_750rr skrev:
Säger detsamma som mavve(någon gång ska väl bli den första? ;)) Är det "cool_adde"-tråden som åsyftas, den alla drev med gr i? :confused:

Last edited:

cool_adde

Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Spiken skrev:
Säger detsamma som mavve(någon gång ska väl bli den första? ;)) Är det "cool_adde"-tråden som åsyftas, den alla drev med gr i? :confused:
det var en tråd som mina polare skapat under mitt namn, sedan så drev dom tydligen rätt så friskt med allihop här på SH.com och skapade, vad jag förstår efter att ha pratat med dom skylda, en hat pakt emot mig

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Hörde för några år sedan en historia om hur en polis glömt att logga ut ur systemet och en okänd kollega skriver till alla om hur dålig chef dom har...

Blev utredning men jag vet inte hur det hela slutade - bara att han som inte loggat ut fick ett helvete...

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
:rolleyes: Hmmmm det luktar fisk om det här.dom har alltså inte hört talas om sporthoj.com men dom vet vem Gr är och dom trodde han bröt ryggen,vilket dom var riktigt nöjda med...

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
twinner666 skrev:
:rolleyes: Hmmmm det luktar fisk om det här.dom har alltså inte hört talas om sporthoj.com men dom vet vem Gr är och dom trodde han bröt ryggen,vilket dom var riktigt nöjda med...

Riktigt surt luktar det faktiskt.. :notme

cool_adde

Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
twinner666 skrev:
Och du tror att jag aldrig har pratat MC med dom förut!?
Dom är väl inte helt ointresserade av motorcyklar och moppar, men dom har inte kommit ifrån moppestadiet ännu och därför inte hittat hit. inprincip alla vet vem GR är. Det gjorde jag själv långt innan jag hittade hit!
Jag kan tyvärr inte svara på deras resonemang i tråden som dom hade skapat eftersom jag inte sett den själv.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha