sandstream
Guest
Då var det säkert bara en felskrivning.
Kan inte tänka mig att de testar ett 16" bakhjul.
Man körde med mycket dumt förr. Tvåtakt, exempelvis.Varför skulle de inte kunna göra det?
Har kört med det förr!
Man körde med mycket dumt förr. Tvåtakt, exempelvis.
Nej, två av två fel. Det är 17" framhjul på Fireblade från -00, och jag parkerade mig själv i stolpen, inte hojen.Tja även du har haft 16" fram som du parkerade i en lyktstolpe, en fyrtaktare!
Eller?
Kan inte tänka mig att de testar ett 16" bakhjul.
Därför att jag inte kan det.3004439Varför kan du inte tänka dig det?
Think outside the box!Därför att jag inte kan det.
Inför Donington säger Hayden:
"I can't wait to get on track on Friday morning to find out if I made as much progress as I think I did on the Monday and Tuesday test in Spain. Plus I'm fully over my injuries from the Le Mans crash so I feel ready to push really hard."
Skulle han inte bli bättre än sjua (årsbästa) på söndag får man nog säga att hans trovärdighet för 2007 är fullständigt väck.
Om han blir 7:a eller sämre på söndag kan han göra Edwards sällskap i noll trovärdighetsklubben.....
Om han blir 7:a eller sämre på söndag kan han göra Edwards sällskap i noll trovärdighetsklubben.....
Vilket beteende tänker du på? Vad vet vi egentligen om den uppbackning Hayden får av HRC jämfört med andra Hondaförare? Han var jättenöjd efter testet i Spanien för två veckor sedan men vurpade likväl idag från en sjätteplats sedan han börjat falla bakåt i fältet. Han ligger efter Donington på plats tolv i sammandraget.Vad som är mer anmärkningsvärt är ju Hondas beteende mot Hayden.
Jag vet ju iofs inte ett skit om Hondas olika uppbackning på olika förare. Men av rykten som surrar på både tv, och här i kunskapens högborg (sh.com) tyder ju på att Pederosa tom. får nya delar före världsmästaren Hayden. Det är DET beteendet jag menade.Vilket beteende tänker du på? Vad vet vi egentligen om den uppbackning Hayden får av HRC jämfört med andra Hondaförare? Han var jättenöjd efter testet i Spanien för två veckor sedan men vurpade likväl idag från en sjätteplats sedan han börjat falla bakåt i fältet. Han ligger efter Donington på plats tolv i sammandraget.
Skitenkelt och allt är bara politik...
Konspirationsmode ON
Hayden kör för Repsol som har stora olje- och gasfält i Venezuela och Bolivia. Hugo Chavez som är president i Venezuela gillar inte jänkare och vill följdaktligen inte se jänkare vinna motoGP igen. Han drar därför lite i trådarna och eftersom Repsol vill fortsätta pumpa olja i sydamerika så ser de till att Haydens motorcykel sackar...
Konspirationsmode OFF
Men precis som amerikanerna själva verkar han inte gilla Bush. Har för mig att han utmålade honom nästan som en djävul för ett tag sedan.spricker ganska hårt på att Chavez inte ogillar amerikaner, tvärtom så har han erbjudit billig olja till olycksdrabbade amerikaner.
Han säljer olja till halva marknadsvärdet till amerikaner som lever under existensminimum på en del paltser i USA, bl.a i New York. Oerhört populärt hos Bush & Cospricker ganska hårt på att Chavez inte ogillar amerikaner,
tvärtom så har han erbjudit billig olja till olycksdrabbade amerikaner.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|