Förlåt mig-tråden!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Den obligatoriska söndagsångesten har infunnit sig. Den här gången med rätta. Till alla som råkade ut för mig i går:

FÖRLÅT MIG!

I vanliga fall är jag varken odräglig, kaxig eller osocial. Faktiskt. Nästa SH-pub lovar jag att vara mitt vanliga, trevliga jag, umgås och prata. Jag ska aldrig mer dricka sprit. :brinnerup

Är det någon mer som känner att de behöver bikta sig, så varsågoda...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Vad har du nu ställt till med?

Upp med dig på MSN/ICQ så får du gråta ut mot en e-axel.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
MW, ja du var för odräglig asså ;) närå! "Jag var full" är en helt godkänt ursäkt. :rofl

Nog mer som ska skriva upp sig på den här listan :rolleyes:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Det jag såg av dig var iaf en gullig, social och trevlig tjej. Bara så du vet... :tummenupp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Extra förlåt till Flamma77 som jag vid något tillfälle erbjöd sovplats, ett löfte som jag senare inte höll. Det var inte meningen! Jag var så berusad att jag knappt kunde hålla reda på mig själv...

Förlåt Madde för att vi inte umgicks, förlåt Per för att jag inte pratade, förlåt Tom för att jag som vanligt bara sprang omkring, förlåt alla trevliga sporthoj.com-are som jag borde pratat med! JAG ÅNGRAR ALLT!

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Du är förlåten. Så farligt var det väl inte? Du pratade ju när jag väl fick tag i dig. Visserligen osammanhängande sludder mest och med kräk-andedräkt men ändå :fyllisar

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
OLJEKYLD GSXR skrev:
Du är förlåten. Så farligt var det väl inte? Du pratade ju när jag väl fick tag i dig. Visserligen osammanhängande sludder mest och med kräk-andedräkt men ändå :fyllisar

Va? Pratade jag med dig? Jag har tydligen ingen aning om vad jag gjorde i går. Helvete. Kan folk vara vänliga och tala om för mig om jag gjort något dumt...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Macho Woman skrev:
Va? Pratade jag med dig? Jag har tydligen ingen aning om vad jag gjorde i går. Helvete. Kan folk vara vänliga och tala om för mig om jag gjort något dumt...
Det är bäst att inte låta folk berätta vad man gjort, då skäms man bara mer och ångrar ännu mer. JAG VET...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Swedie skrev:
Det är bäst att inte låta folk berätta vad man gjort, då skäms man bara mer och ångrar ännu mer. JAG VET...
Haha ;)

Nja, oftast är det inte så farligt som man tror. Eller så är det det, men då kan polarna vara schysta och "ljuga" lite för en och säga att "du betedde dig fullt normalt" :hihi

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Va? Var du onykter igår? Det märkte inte jag iaf, fast det har kanske mer med min egen kraftiga huvudvärk att göra idag...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gaaaaaaaaaaah vad skönt. Håll dig till alkoholfria drinkar Jenny, då mår man som en kalaspingla istället för att behöva ångra grejjer va.
Vem var förresten den blonda snygga tjejen du snackade med i baren när jag kom och störde?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Macho Woman skrev:

Först ignorerade du mig :tungan sen stötte jag på dig vid baren (konstigt :hihi ) och då sluddrade du lite och kramades, sen tror jag du gick hem.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bikerbitch skrev:
Gaaaaaaaaaaah vad skönt. Håll dig till alkoholfria drinkar Jenny, då mår man som en kalaspingla istället för att behöva ångra grejjer va.
Vem var förresten den blonda snygga tjejen du snackade med i baren när jag kom och störde?

Frågar du mig? Jag har ingen aning om vem jag pratade med. Tydligen en massa folk som jag inte kommer ihåg.

Fast jag kommer ihåg att jag pratade med dig Filip. Det är dock märkligt att du inte märkte att jag var berusad. Jag var fullkomligt plakat. Hela kvällen. Fast jag kanske brukar bete mig så. :näsblod

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Macho Woman skrev:
Frågar du mig? Jag har ingen aning om vem jag pratade med. Tydligen en massa folk som jag inte kommer ihåg.

Fast jag kommer ihåg att jag pratade med dig Filip. Det är dock märkligt att du inte märkte att jag var berusad. Jag var fullkomligt plakat. Hela kvällen. Fast jag kanske brukar bete mig så. :näsblod

Vi träffadas faktiskt rätt tidigt på kvällen, och då betedde du dig, eller ja, som du nu är ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Haha, det e rätt MW - man ska tanka tills man förlorar synen(när allting blir svart, dvs det du aldrig minns).... :lol

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
När jag pratade med dig så va du inte särskilt full. Men vi pratade ju inte så länge. Själv så ångrar jag att jag inte pratade med fler men det var ju så många man inte kände, får väl snacka me några till nästa gång. När blir det??????? :fyllisar

MikkE

Guest
Macho Woman skrev:
du spottade på mig...

närå, bara skojja :p:D

vad jag vet/såg/hörde av dig så var det inge dumt. var inte ledsen nu

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...