Förlåt mig-tråden!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
hade jag vetat att flamma77 behövde sovplats hade jag låst in kärringen i garaget. :tummenupp trevlig tös det där ju.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jösses vilket dravel, när man är full så gör man sådant som man inte vågar i nyktert tillstånd, med spriten kommer ens sanna jag fram, odräglig & elak :rofl

Dom som inte vågar dricka sig fulla kan man inte lita på :gnissla

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
OLJEKYLD GSXR skrev:
Du är förlåten. Så farligt var det väl inte? Du pratade ju när jag väl fick tag i dig. Visserligen osammanhängande sludder mest och med kräk-andedräkt men ändå :fyllisar

Det var ju tur att jag passade på att mysa med Jenny tidigare då.... :D

/FW

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
GSXR1100R skrev:
Jösses vilket dravel, när man är full så gör man sådant som man inte vågar i nyktert tillstånd, med spriten kommer ens sanna jag fram, odräglig & elak :rofl

Haha, dagens sanning. :rofl

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
ktmjacke skrev:
hade jag vetat att flamma77 behövde sovplats hade jag låst in kärringen i garaget. :tummenupp trevlig tös det där ju.

Jag tackar allra ödmjukast för uppmärksamheten och den mängd smicker och komplimanger som Farbror Jacke öste över mig. :rodnar Om jag inte levt med mig själv 24h 7 dagar i veckan hade jag nog trott honom... Vilken självförtroendeboost... :hihi Kram på dig. :)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Den drucknes tal är den nyktres tankar... gammalt men vettigt ordspråk..

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Flamma77 skrev:
Jag tackar allra ödmjukast för uppmärksamheten och den mängd smicker och komplimanger som Farbror Jacke öste över mig. :rodnar Om jag inte levt med mig själv 24h 7 dagar i veckan hade jag nog trott honom... Vilken självförtroendeboost... :hihi Kram på dig. :)
he he,även ett fyllo dravlar ju sanning ibland,du ligger på plus i min sexuella plånbok,he he he

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Flamma77 skrev:
just årgång 77 har ju en sån fin bouque att man försöker att få sig ett smakprov varje gång man får en chans. :rodnar

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
förresten,vilken grymt fin toalett dom hade på tivoli,inte alltid man får se sånt,trevlig personal oxå.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
ktmjacke skrev:
förresten,vilken grymt fin toalett dom hade på tivoli,inte alltid man får se sånt,trevlig personal oxå.

Jag hade det tvivelaktiga nöjet i att se toaletten från insidan under ett par timmars tid. Jorå, det är inte den värsta toaletten jag kräkts på.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Jag hade det tvivelaktiga nöjet i att se toaletten från insidan under ett par timmars tid. Jorå, det är inte den värsta toaletten jag kräkts på.
Aha,körde du buss eller???

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
Oberoende av fylleslagen i huvudstaden befann jag mig på ett gammalt hederligt värmländskt fyllekalas i helgen; den så kallade schlagerfesten slutade med taberas i varje tillgänglig butelj, inga schlagers, söndersuttna möbler, hångel-med-alla-stämning samt alla gamla åttiotalsmetallåtar (Killed by death, Fast as a shark, Last in line, Balls to the wall etc) på högsta volym. Söndagen inleddes med knästående busskörning, populärt kallat tut i luren, som borde ha väckt grannarna två portar bort. Söndagen i övrigt ängnades åt funderingar på smärtfritt suicid. Persiennerna förblev neddragna, i dubbel bemärkelse.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Macho Woman skrev:

Du menar att du faktiskt lyckades träffa inuti själva toalettstolen och inte planlöst i hela badrummet? :7peta :gnissla

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Macho Woman skrev:
Va? Pratade jag med dig? Jag har tydligen ingen aning om vad jag gjorde i går. Helvete. Kan folk vara vänliga och tala om för mig om jag gjort något dumt...

Jag fick iaf en kram men det var inte alls så dumt får jag lov att säga.
Inte samma hetta i den som när Pvcraketen blev nerhånglad i brygga precis efteråt (edit: av miss Woman) men för en blyg kille som mig så räcker sådant hela kvällen. :kär

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Oberoende av fylleslagen i huvudstaden befann jag mig på ett gammalt hederligt värmländskt fyllekalas i helgen; den så kallade schlagerfesten slutade med taberas i varje tillgänglig butelj, inga schlagers, söndersuttna möbler, hångel-med-alla-stämning samt alla gamla åttiotalsmetallåtar (Killed by death, Fast as a shark, Last in line, Balls to the wall etc) på högsta volym. Söndagen inleddes med knästående busskörning, populärt kallat tut i luren, som borde ha väckt grannarna två portar bort. Söndagen i övrigt ängnades åt funderingar på smärtfritt suicid. Persiennerna förblev neddragna, i dubbel bemärkelse.

Det är åldern valmers, gamla gubbar ska spela bingolotto och dricka te

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:

Va e d för trams?
Jag vågar allting i alla tillstånd :tungan

Du kan lita på mig - jag e alltid tankad :fyllisar

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...