OLJEKYLD GSXR skrev:Du är förlåten. Så farligt var det väl inte? Du pratade ju när jag väl fick tag i dig. Visserligen osammanhängande sludder mest och med kräk-andedräkt men ändå![]()
GSXR1100R skrev:Jösses vilket dravel, när man är full så gör man sådant som man inte vågar i nyktert tillstånd, med spriten kommer ens sanna jag fram, odräglig & elak![]()
Dom som inte vågar dricka sig fulla kan man inte lita på![]()
ktmjacke skrev:hade jag vetat att flamma77 behövde sovplats hade jag låst in kärringen i garaget.trevlig tös det där ju.
he he,även ett fyllo dravlar ju sanning ibland,du ligger på plus i min sexuella plånbok,he he heFlamma77 skrev:Jag tackar allra ödmjukast för uppmärksamheten och den mängd smicker och komplimanger som Farbror Jacke öste över mig.Om jag inte levt med mig själv 24h 7 dagar i veckan hade jag nog trott honom... Vilken självförtroendeboost...
Kram på dig.
![]()
just årgång 77 har ju en sån fin bouque att man försöker att få sig ett smakprov varje gång man får en chans.Flamma77 skrev:Jag tackar allra ödmjukast för uppmärksamheten och den mängd smicker och komplimanger som Farbror Jacke öste över mig.Om jag inte levt med mig själv 24h 7 dagar i veckan hade jag nog trott honom... Vilken självförtroendeboost...
Kram på dig.
![]()
ktmjacke skrev:förresten,vilken grymt fin toalett dom hade på tivoli,inte alltid man får se sånt,trevlig personal oxå.
Aha,körde du buss eller???Macho Woman skrev:Jag hade det tvivelaktiga nöjet i att se toaletten från insidan under ett par timmars tid. Jorå, det är inte den värsta toaletten jag kräkts på.
Oberoende av fylleslagen i huvudstaden befann jag mig på ett gammalt hederligt värmländskt fyllekalas i helgen; den så kallade schlagerfesten slutade med taberas i varje tillgänglig butelj, inga schlagers, söndersuttna möbler, hångel-med-alla-stämning samt alla gamla åttiotalsmetallåtar (Killed by death, Fast as a shark, Last in line, Balls to the wall etc) på högsta volym. Söndagen inleddes med knästående busskörning, populärt kallat tut i luren, som borde ha väckt grannarna två portar bort. Söndagen i övrigt ängnades åt funderingar på smärtfritt suicid. Persiennerna förblev neddragna, i dubbel bemärkelse.Macho Woman skrev:Jag hade det tvivelaktiga nöjet i att se toaletten från insidan under ett par timmars tid. Jorå, det är inte den värsta toaletten jag kräkts på.
Macho Woman skrev:Jag hade det tvivelaktiga nöjet i att se toaletten från insidan under ett par timmars tid. Jorå, det är inte den värsta toaletten jag kräkts på.
Macho Woman skrev:Va? Pratade jag med dig? Jag har tydligen ingen aning om vad jag gjorde i går. Helvete. Kan folk vara vänliga och tala om för mig om jag gjort något dumt...
valmers skrev:Oberoende av fylleslagen i huvudstaden befann jag mig på ett gammalt hederligt värmländskt fyllekalas i helgen; den så kallade schlagerfesten slutade med taberas i varje tillgänglig butelj, inga schlagers, söndersuttna möbler, hångel-med-alla-stämning samt alla gamla åttiotalsmetallåtar (Killed by death, Fast as a shark, Last in line, Balls to the wall etc) på högsta volym. Söndagen inleddes med knästående busskörning, populärt kallat tut i luren, som borde ha väckt grannarna två portar bort. Söndagen i övrigt ängnades åt funderingar på smärtfritt suicid. Persiennerna förblev neddragna, i dubbel bemärkelse.
GSXR1100R skrev:Jösses vilket dravel, när man är full så gör man sådant som man inte vågar i nyktert tillstånd, med spriten kommer ens sanna jag fram, odräglig & elak![]()
Dom som inte vågar dricka sig fulla kan man inte lita på![]()
Tala för dig själv, gubbsvål.GSXR1100R skrev:Det är åldern valmers, gamla gubbar ska spela bingolotto och dricka te
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |