Zuljin
Psykbryt
Jag har länge haft problem med att hitta den perfekta öronsnäckan att ha under hjälmen... Kör för det mesta med Koss The Plug för att den stänger ut en del vindbrus men mitt problem är att jag måste lirka ur dom jävlarna innan jag tar av mej hjälmen annars sliter dom öronen av mej
Utöver Koss har jag provat lite diverse modeller från sony o philips o då går det fint att få av sig krukan men vinden ylar så förbannat att man får höja volymen till den nivån där mp3spelarens batteri tar slut på 30 min
Hur gör ni andra eldsjälar? Vilka lurar kör ni med? Min tanke är väl kanske att någon smidig lur med en sån där liten bygel skulle kunna funka...
Ge mig klarhet.![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)
![Död :död :död](/img/smilies/nya/dead.gif)
Utöver Koss har jag provat lite diverse modeller från sony o philips o då går det fint att få av sig krukan men vinden ylar så förbannat att man får höja volymen till den nivån där mp3spelarens batteri tar slut på 30 min
Hur gör ni andra eldsjälar? Vilka lurar kör ni med? Min tanke är väl kanske att någon smidig lur med en sån där liten bygel skulle kunna funka...
Ge mig klarhet.
![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)