Förlåta saker på fyllan!?

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Skåne/Blekinge
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Klart det har blivit ett par "Ågren" på fyllan...ett par riktigt rejäla dessutom, men det är ju viktigt att man lär sig förlåta folk och även att förtjäna att bli förlåten, om det nu skulle va nåt riktigt seriöst vill säga. men det är ju alltid bra att man kan skylla på spriten:tummenupp (till en viss del:rolleyes: )

Själv så slipper jag gärna känna den där ångesten, blandat med den enorma bakfyllan dagen efter man fått i lite mycket o ballat ur:rolleyes:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag skyller allt på fyllan och var jag inte full så säger jag ändå att jag var det :D
Jag har gjort mycket dumt på fyllan som jag aldrig skulle göra nykter så då måste man så klart få skylla på alkoholen?
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Skall sluta dricka totalt då det satt mig i klister vid flertalet tillfällen, bara för att man öppnar mun o säger dumma saker vid fel tillfällen.
Som man inte menar eller kan stå för vid nyktert tillstånd.
Så så e det med det!
Bara idioti egentligen att dricka man har fan roligare utan sprit.
 

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Ja fy fan.. Jag håller med till viss del. Jag har aldrig ställt till med något allvarligt dumt på fyllan, förutom det vanliga, vaknat i säng som jag i nykter tillstånd hade hållt mig borta från, Varit naken vid lite fel tillfällen, Sagt lite fel saker osv. Sånt man kan ha lite ångest för och som jag oftast själv inte minn hur det gick till då jag får minnesluckor otroligt lätt. Det skyller jag på fyllan.

Men hur är det egentilgen?

Folk som är lugnet själva och hyvens folk nyktra.. och ställer till det big time på fyllan, slåss, kör fulla, ljuger, är otrogna.. Borde ju teoretiskt sett kunna skylla allt på fyllan. Men enligt mig kan man inte göra det. det finns gränser. Jag är oftast pissmongoloidfull när jag väl festar till det och har aldrig gjort något riktigt dumt. Hade jag vetat att jag blir så sned av spriten hade jag gett fan i det. Så min tanke är, Dom där vanliga fyllegrejjorna alla ställer till med är ok att skylla på spriten, men fuckar man upp det rejält så är det ingen ursäkt.. typ?
 

*Anna*

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Alldeles för långt bort...
Hoj
Suzuki GSX-R 600
Har aldrig haft nån riktig "ågren" efter en fylla... kan kanske bero på att ja inte "byter personlighet" när jag dricker. Har många gånger blivit beskylld för att vara stupfull fast jag i själva verket varit helt nykter.

Pga att jag är på detta vis, så låter jag i princip aldrig nån komma undan med urkassa o värdelösa ursäkter som: Jag var så full att jag visste inte vad jag gjorde.

Kan du inte hantera spriten, och stå för vad gör när du druckit (spela roll hur mycke/lite) ska du förbannemej inte dricka alls!!!

Så med andra ord... jag förlåter aldrig nån pga att dom varit full!
 

Kia

Guest
Har aldrig haft nån riktig "ågren" efter en fylla... kan kanske bero på att ja inte "byter personlighet" när jag dricker. Har många gånger blivit beskylld för att vara stupfull fast jag i själva verket varit helt nykter.

Pga att jag är på detta vis, så låter jag i princip aldrig nån komma undan med urkassa o värdelösa ursäkter som: Jag var så full att jag visste inte vad jag gjorde.

Kan du inte hantera spriten, och stå för vad gör när du druckit (spela roll hur mycke/lite) ska du förbannemej inte dricka alls!!!

Så med andra ord... jag förlåter aldrig nån pga att dom varit full!


Håller helt med dig.... :tummenupp :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top