Jag hade tecknat en försäkring när jag stötte på dem själv. En av deras killar kunde helt plötsligt få samma försäkring 3000 kr billigare. Jag ringde och ångra min egen och tecknade samma försäkring igen via dem!
dom vänder sig till samma försäkringsbolag som du.. men dom har avtal å grejer å får provision från försäkringsbolagen när de tecknar försäkringar med dom. men det kostar inte oss konsumenter något.
aha..det förklarar en del. men Insplanet kunde inte fixa billigare än trygghansa sa han nu. hmm, får la skriva över den på farsan ändå kankse??
Gå in på insplanet.com!! Dom hittar bästa försäkringen till dig! Kostnadsfritt
Nå? Vad landade du på som billigast.
Ska oxå köpa en zx12r. fast -00:a
Jag vet att det är olika på ålder och ort, men kul att jämföra.
Om du kan ställa av den vintertid och få ner den på garageförsäkring då så skulle jag aldrig chansa och ta bara trafik då det nog inte ger så himla stor skillnad per månad. Men det är ju jag det, jag betalar knappa 6k om året för min 900 från 96 halvförsäkrad och då står den ändå i garage med storketting och baotalås. Betalar gärna nån krona extra för att slippa vara nervös varje gång jag går till garagetbilligast av allt va trygghansa med ca 8600kr /halvförsäkring. insplanet hittade inget billigare än så..
för mig tror jag att de bara blir trafikförsäkring...dubbla lås o larm o INTE köra omkull![]()
Folksam 1000:-/mån HEL försäkring. avställbar precis när man vill....
Norrland 40+
-00 a
Folksam 1000:-/mån HEL försäkring. avställbar precis när man vill....
Norrland 40+
-00 a
billigast av allt va trygghansa med ca 8600kr /halvförsäkring. insplanet hittade inget billigare än så..
för mig tror jag att de bara blir trafikförsäkring...dubbla lås o larm o INTE köra omkull![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |