ponmeister85
Ny medlem
tips på billiga försäkringar för en som är född -85 och precis tagit A-kort?
Jag betalar 12 000 helförsäkrat/helår
(Men då har jag tjejförsäkringen hos Länsförsäkringar...)
En CBR600F -98 för mig skulle kosta 22.000kr hel/hel genom IF Hondaförsäkring. Jag är född -84, skriven i Stockholm.
Med RR i namnet, årsmodell -04, född -85 och boendes i Göteborg kan du nog räkna med betydligt mer än av jag skulle få pröjsa.
Ghaaaa!! Och folk säger att kvinnor är diskriminerade, är ju precis tvärt om vore mycket billigare om man var chey
Robban
Kan man inte byta namn till tex Anna Johansson så att ens personnummer visar "Anna Johansson" när försäkringsbolaget frågar efter det.
Man frågar sen en tjejkompis om hon kan ringa in med ens uppgifter till ett försäkringsbolag som har tjejförsäkring , hon uppger sedan killvännens "Anna namn" och uppgifter
borde väl räcka att byta dom två sista siffrorna i personnumret, tror deras datorer går på det och inte namnetKan man inte byta namn till tex Anna Johansson så att ens personnummer visar "Anna Johansson" när försäkringsbolaget frågar efter det.
Man frågar sen en tjejkompis om hon kan ringa in med ens uppgifter till ett försäkringsbolag som har tjejförsäkring , hon uppger sedan killvännens "Anna namn" och uppgifter
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|