försäkring

FactoryMannen

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2007
Ort
Malmö
Hoj
aprilia
ålder, geografi, körvana.... för mig som är 21, bor i malmö, nyss tagit kortet hade en sådan fin leksak kostat ca 4-5 tusen i månaden :tummenupp

Därför kör jag något annat i dessa 3 åren:rolleyes:

www.bilsport-mc.com kan du få fram vad en försäkring ungefär ligger på :)
 

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Ort
Hörby
Hoj
KTM 150 SX 2012
Var o kollade på en ny k7 -07 idag och har väl mer eller mindre bestämt mig för den, att försäkringen är dyr visste jag men den billigaste helförsäkringen ligger på 3400:- /mån för mig. Har f..n aldrig haft en skada + att jag snart fyller 29år och bor utanför en liten ort så tycker det är för jävligt rent ut sagt, ngnstans får fan gränsen gå alltså tycker man.....:mad:
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Gsxr 1000 K6
Var o kollade på en ny k7 -07 idag och har väl mer eller mindre bestämt mig för den, att försäkringen är dyr visste jag men den billigaste helförsäkringen ligger på 3400:- /mån för mig. Har f..n aldrig haft en skada + att jag snart fyller 29år och bor utanför en liten ort så tycker det är för jävligt rent ut sagt, ngnstans får fan gränsen gå alltså tycker man.....:mad:

Välkommen till klubben! Är lika gammal och dom vill ha samma av mig! Men ring till samma bolag flera ggr då det kan skilja mellan olika försäljare(skitkonstigt men sant)! Tänk även på att man kan ta en helårsförsäkring och göra ett ägarbyte på cykeln efter säsongen för att sedan göra samma sak till nästa! Om man inte är känslig för att det står fler ägare i regbeviset!
 

Bubbas

nähä, om man skulle...
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Torra Skåne
Hoj
K 1300 Gin & Tonic
Välkommen till klubben! Är lika gammal och dom vill ha samma av mig! Men ring till samma bolag flera ggr då det kan skilja mellan olika försäljare(skitkonstigt men sant)! Tänk även på att man kan ta en helårsförsäkring och göra ett ägarbyte på cykeln efter säsongen för att sedan göra samma sak till nästa! Om man inte är känslig för att det står fler ägare i regbeviset!

Och FB kan inte se att du ägt den förra året?:va
-Här kommer en tusing till per månad för din lojalitet, kan man tänka att de säger.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top