Försäkring

Status
Ej öppen för fler svar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Robban_C
Oj, trist om forumet förlorar dig.
Men men, känner man att man bara får på käften även om man försöker så förstår jag det.
Uppenbara skenförsäkringstrådar kunde stängas tycker jag, de tillför inget mer än bråk.
Det är heller inget som hjälper en käft till skillnad från mekforumet.

Jag är sur på skenförsäkrandet jag med, men tar det ju personligt för att man listat ut hur det funkar, men som tur är är ju inte alla sånna även om en rätt hög procent ändå hejar på i sånna trådar.
Egentligen bäddar bolagen för detta, och jag tycker det är lågt som fan, jag tror fler kan bli sura och bryta med ett bolag pga orättvisa än lite höjd premie.
Men rena idioter som i denna tråden passar ju inet ens i möblerade rum, att skryta om att man skenförsäkrar tror jag är rena trotset, man är inte bra på nåt på nåt, och då skryter man med det man är sämst på.
 

MasseK

Ofta och mycket...
Gick med
7 Jan 2004
Ort
Bohus
Hoj
CBR 929 RR -00
Det här kan ju inte vara på allvar, eller???
Men den nivån av mogned så är det ju en tragisk tidningsrubrik som bara väntar på att tryckas..

Skärpning.. köp något du har råd med eller lägg ner hojåkningen tills du fattar varför vi reagerar som vi gör... :fatta!
 

Bee

Medlem
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Växjö
Hoj
Xj900 2001
Doric skrev:
SKITER I ER ALLA!!!!!!!!

SKENFÖRSÄKRA ALLT MAN ÄGER O HAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ring mig på 070-1771720 kan vi diskutera över tel. alla ni som har så mycket skit att säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


SKENFÖÖÖÖÖÖÖÖRSÄKRAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!



:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl Killen har inte alla får i hagen, eller nått :rofl :rofl :rofl :rofl
 

Voiceless

Lerskvätt
Gick med
25 Mar 2003
Ort
STHLM, Vallentuna
Hoj
400 EXC
Robban_C skrev:
Din hiss har inte gått ända upp, eller hur?

Här är vi en hel del som lägger åtskilliga timmar i veckan på att svara på frågor i bl a mekforumet, komma med tips etc. Många av frågorna kommer från yngre members som av naturliga skäl inte har hunnit lära sig lika mycket som vi äldre. Tacken från er för alla dessa timmar vi lägger ned är alltså att ni låter oss betala en del av er försäkringskostnad via ert jävla snyltande!
Från och med nu lägger jag ned mitt engagemang i mekforumet.

Köp en moped. En 30-moped. Den borde vara lagom. Sen kan du åka på den tills du har vuxit upp till en vuxen karl.

Nu ska jag göra nåt jag aldrig har gjort tidigare. Jag ska pm:a Swedie och föreslå banning av alla skenare.

Banna skenförsäkrare är ju en bra början...
Tråkigt dock om man skulle tappa kunskapen hos dig mfl. bara för att ett fåtal individer utmärker sig på detta "genomtänkta" sätt...

// Matte
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
honkiie skrev:


Tack precis vad jag ville få igång på mitt kontor.

Äh det här är ju bara en hets tråd. Om alla istället struntade i att hetsa upp sig så fruktansvärt så slutar dom snart. Räcker med att någon talar om för dom att detta är fel och här finner du ingen hjälp/sympati för att skenförsäkra.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
mb skrev:
Det ser ut att ligga en tjärn alldeles bredvid som vi kan kasta honom i :gnissla ;)
Äsch han behöver ju någon form av vård.
Kanske kan vi lämna adressen åt några farbröder med vita rockar som kan komma och hämta honom, synd om han ska sitta där i skogen och skrika till ingen nytta.
Jag tror det är ett rop på hjälp helt enkelt.
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Skulle inte vilja se någon med sådant temperament samt mental förmåga med ett tävlingsgevär.

Måste vara någon som driver med oss? :kocko
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Doric skrev:
SKITER I ER ALLA!!!!!!!!

SKENFÖRSÄKRA ALLT MAN ÄGER O HAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ring mig på 070-1771720 kan vi diskutera över tel. alla ni som har så mycket skit att säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


SKENFÖÖÖÖÖÖÖÖRSÄKRAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

puberteten? aja.. baj baj
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top