Kawarider skrev:2936:- hel/hel 3000:- i självrisk är ju "peanuts" i såna här kretsar eller hur?
Törs aldrig ringa Folksam igen, ifjol ville dom ha närmare 50 papp av mej då Bilsport och MC tog 2400:- . Nån som fattar logiken? inte jag iaf.Advance4Stroke skrev:Jag ringde Folksam (som alla verkar göra) och de hade att erbjuda mig en trafikförsäkring som skulle bli ca 3000 billigare per år för min del än vad jag pyntade förra året hos IF, IF har jag inte hört med men jag antar att de har höjt, dock ska jag höra med dem, och är de inte billigare än den offert jag fick av folksam så är valet givet...
Offert, 9800:- 23 år Umeå CBR 900RR -99 Trafikförsäkring..... obs, skall nog lägga till stöld åxå, men det brukar inte bli mer än en hundring per månad...
Jättesakta! Då blir det billigt så de så!!!!!!!Mell skrev:Men vi vet hur du kör....
Kawarider skrev:Jättesakta! Då blir det billigt så de så!!!!!!!
Trial borde ju vara skitbilligt, dom står ju mest still och funderar vart dom ska.(Förutsätter kanske att det finns ett samband mellan fart och premie?)obruT skrev:enl vad jag vet så faller man om man kör (JÄTTESAKTA)...förlåt kunde inte låta bli
Kawarider skrev:Trial borde ju vara skitbilligt, dom står ju mest still och funderar vart dom ska.(Förutsätter kanske att det finns ett samband mellan fart och premie?)
Grusbuse skrev:Hehe.. ja gissa (ledtråd= jag jobbar på samma bolag som jag har hojjarna försäkrade)
Nicke Lindgren skrev:Inte på Länsförsäkringar va?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|