Försäkringar (igen)

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Det ska finnas en sida som skickar offertförfrågningar till alla de större bolagen, bara man skriver in reg nummer mm. nån som har koll på den?
ja- jag vet att det finns en sökfunktion, men hittar den inte (sidan som skickar ut förfrågningarna alltså)

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Ingel skrev:
Det ska finnas en sida som skickar offertförfrågningar till alla de större bolagen, bara man skriver in reg nummer mm. nån som har koll på den?
ja- jag vet att det finns en sökfunktion, men hittar den inte (sidan som skickar ut förfrågningarna alltså)

Tror att pricerunner.com har haft ngn sådan funktion. :va :va :va

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Det fanns en sån på Privata Affärers hemsida men jag fick bara ett svar efter flera dagar och sen inget mer. Så bra var det det. Enligt sidan skulle uppgifterna gå till de fem bolag...

Ingel skrev:

TL Johan

Socio 5356
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Ducati Monster 1000Sie
Telefon är ett underskattat hjälpmedel :tummenupp Man får oftast en bättre premie när man ringer :yoparty

Marsipulami

Guest
Bara att gå in på de olika försäkringsbolagen hemsida så har de flesta en sådan här offertförfrågan du kan fylla i....

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ingel skrev:

www.insplanet.se

får nog bättre resultat om du ringer!

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Nicke skrev:
Det fanns en sån på Privata Affärers hemsida men jag fick bara ett svar efter flera dagar och sen inget mer. Så bra var det det. Enligt sidan skulle uppgifterna gå till de fem bolag...

juste, så var det!
http://www.privataaffarer.se/forsakringar/offert/questionsform.asp

Sist jag kolla till XR:en så fick jag svar från 2 bolag... Folksam vann då med 2051 spänn Hel/Trafik.
Ska se om man får nått bra denna gång - fluktar på en CBR 600 RR. har hittils fått 806:- månad/trafik. med möjlighet att ställa av. 22 år, Stockholmare...

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Ingel skrev:
kan ju inte bara tänka på körglädjen, man måste ju tänka på hur man ser ut när man posar också.

Så sant, så sant, nästa säsong blir det fan Ninja, kosta vad det vill. Förresten så har inte Ragnar hört av sig än, den h*ran.

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Ingel skrev:
kan ju inte bara tänka på körglädjen, man måste ju tänka på hur man ser ut när man posar också.

hahahahaha fan vad jag garvade när jag såg din avatar :tuttar

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...