Försäljare till ROSA hjälm??

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Tänkte rådfråga er som verkar ha koll på det mesta :tungan

Någon som sett vart man kan få tag i en ROSA hjälm? Ja jag vet ljusrosa är skitvanligt, men nu söker jag efter en mer chockrosa variant...har försökt leta på flera tillverkares hemsidor men bara hittat dessa babyrosa...
Den får gärna vara mönstrad med något fint, och inte i plast!

Hör gärna av er om ni har några förslag...
Kram på er!

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Har aldrig sett någon så rosa hjälm. Men köp vilken som och lämna till en lackerare så ordnar det sig säkert..

Kneedrag

Guest
Hooligan_Pink.jpg

kolla utomlands, onlineshops m.m

hjcdracopinkside.jpg

143d7619a53ceb1136e11b26d8a754b4_rough.jpg

Last edited:

Hell_Man

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
BMW r1200r LC
ICON har ett par rosa hjälmar. Men det verkar som återförsäljare saknas i sverige.

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Samt FC-moto.com säljer icon! Har själv beställt min icon helmüt därifrån! Välkänd och bra sida, snabb leverans. Men det visste du säkert :tummenupp

Edit: hittade denna när jag googlade lite :näsblod
AAAADB9RQFkAAAAAADRB4w.jpg

"pretty in pink" som sagt :yoparty

Last edited:

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Den översta Icon eller den Icon jag linkade tycker jag ser bäst ut. Men smaken är ju som --> :arsele alla tycker olika.

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj

- Jag har varit sugen på den då den e skitsnygg, men jag behöver en lite starkare rosa för att den ska matcha med hojen...sen vill jag att det verkligen ska synas...

Ägge - Det va också snygg men för sockersöt och babyrosa....

Denna skulle passa perfekt! Tror ni att den skulle vara bra? Vill ju ha en säker hjälm också...inte bara snygg :rolleyes:

http://www.kneedraggers.com/details/Icon_Airframe_Helmet_Claymore_Pink--653608.html

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
- Jag har varit sugen på den då den e skitsnygg, men jag behöver en lite starkare rosa för att den ska matcha med hojen...sen vill jag att det verkligen ska synas...

Ägge - Det va också snygg men för sockersöt och babyrosa....

Denna skulle passa perfekt! Tror ni att den skulle vara bra? Vill ju ha en säker hjälm också...inte bara snygg :rolleyes:

http://www.kneedraggers.com/details/Icon_Airframe_Helmet_Claymore_Pink--653608.html

Den blir nog bra den! ser ju lite fetare ut med svart också. :tummenupp

*edit* kollade in din profil och din mc och den hjälmen verkar passa sjukt bra med din hojj :yoparty I say: Go for it, om den passar din knopp :)

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Den blir nog bra den! ser ju lite fetare ut med svart också. :tummenupp

*edit* kollade in din profil och din mc och den hjälmen verkar passa sjukt bra med din hojj :yoparty I say: Go for it, om den passar din knopp :)
Ja det tyckte jag också! Men när jag kontaktade en återförsäljare här i sverige så är den tydligen inte eu-godkänd :huvet
Den finns godkänd med krom istället för det svarta...

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
Jag såg en ljusrosa hjälm på Ahlqvist (Honda Center GBG) när jag och tjejen va där för nån månad sen... Kommer inte ihåg vad det va för märke eller så bara att tjejen tyckte åååå, en sån vill jag ha!

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Personligen skulle jag skita i om den var godkännd i sverige eller inte men se till så att den verkligen passar innan du köper det är #1.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...