Men gör som så istället då.. Lyft den på 1an.. När du har hjulet i luften får du växla till 2an
Får väll tacka då om du tycker jag är duktig
Ser mig själv som en glad amatör... Finns några som verkligen behärskar tekniken...
Träna dock på lämpliga ställen.. inte i trafiken... Många av dem man ser slanga vid tex skogskyrkogården och liknade ställen har lagt åtskilliga timmar på att träna... Då på något industriområde eller flygraka eller liknade..
De har inte tränat vid skogis...
Sen vad jag personligen anser om tillställningarna låter jag vara osagt...
Click: Jag anser dig varken vara gammal eller dum. Jag föredrar att kunna ta hojen ut på en bana och försöka bli en snabbare och säkrare förare där.
Jag försvarar inte hellre de som ligger och kör på bakhjulet ute bland andra trafikanter.... Men jag tycker ändå att det är ganksa kul att slanga.
Jag blir iaf glad när jag plockar upp hojen på 1an eller 2an.. sen 3an.. och får en mjuk kontrollerad bakhjulsåkning... Det är kul.. men inget jag blir impad av.. eller försöker impa med.
Något att bli impad av är snarare de som kan ligga och hålla balansen i låg hastighet.. km efter km...
Jag gillar allt som har med hojåkning att göra.. och jag vill utveckla min hojåkning på alla plan.
Vi har alla olika sätt att se på hur vi framför våra motorcyklar.... Något vi bör jobba med istället för att säga att de och de är patetiskt.. Så är det att få upp vår/andras riskmedvetenhet... och på så sätt bli säkrare förare..
Dvs Slanga gärna.. Men gör det på rätt ställe..
Gasa gärna... Men gör det på bana...
//Ezzo