Lol
Guest
Nån som är grym på att coasta som kan komma med nått tips? Jag kommer buckla min framfälg om jag fortsätter såhär.. haha!
Får en oinsatt fråga vad coasta betyder?
Ok varför vill man göra det? Är det för att det är svårare? Låter som man har mindre koll....Rulla wheelien i neutral eller dra in kopplingen och på tomgång
För att det går Varför vill man ens köra hoj liksom, det är ju mycket jobbigare än att köra bil, eller ta taxi, eller stanna hemma i soffan?Ok varför vill man göra det? Är det för att det är svårare? Låter som man har mindre koll....
Ok varför vill man göra det? Är det för att det är svårare? Låter som man har mindre koll....
Sorry, jag har sovit under en sten i en vecka! Tackar och bockar! Jag kämpar på... ✌Grymma vids och sköna wheelies!
Ser grymt ut
Bra input. Logiskt och jag vet det ju efter att ha kört gathoj i lite plustempo några år men detta är helt nytt så då är det lätt att glömma bort grunderna. Har varit lite så att när jag löst ett "problem" så har jag fått fem nya. I början kunde jag inte svänga wheelin alls sen lyckades jag med det genom att hålla mig avslappnad på hojen men då fladdrar ju knän omkring och jag hänger i styret istället. Men jag ska tänka extra på detta nästa gång! Tack för tipsHåll i hojen med benen
Jag kan inte coasta med hojen. Men du får ingen kontroll om dina enda kontaktpunkter med hojen är styret och fotpinnarna. Du måste hålla i dig med benen om du ska kunna slappna av i överkroppen. Och det gäller om man ska åka fort på bana likväl som om man ska åka på bakhjulet.
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|