Förslag MC träff Söndag den 24/5

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Söndag ser ut att bli rätt så fint och varje gång ni vart ute o lekt så har jag missat er så nu är det fan dax att ut o åka!

Söndag ser ut att bli rätt så shyst väder så tänkte kika om det va nån som är sugen att bränna bort sina sista pengar på bensin innan löningen ;)

Granqvist

because norrland is the shit
Gick med
1 Apr 2009
Hoj
Ducati 1198s
Om inte lördagens kvällsaktivitet sätter käppar i hjulen så är jag på!

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
för er miffos som kan köra normalt.

Woho! För att pajja ert totalt rubbade tråd, så har smc en lugn, anti-tempo-fylld körning på söndag - mer info är lätt att gräva fram på smc's hemsida. Den lär enligt utsago gå utav stapeln oavsett väder. Intresserade? anmäl er - själv drog man med farsan tillomed för att få en trevlig tur med moppar i alla dess klasser. Vägar finns det gott om, sällskapet är selektivt.

THE GIANT

Smygaren
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Den här gången tänker jag, BW och ett par andra polare haka på om vädret är bra, så de som inte får befinna sig på samma plats får stå tillbaka denna gång..

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Woho! För att pajja ert totalt rubbade tråd, så har smc en lugn, anti-tempo-fylld körning på söndag - mer info är lätt att gräva fram på smc's hemsida. Den lär enligt utsago gå utav stapeln oavsett väder. Intresserade? anmäl er - själv drog man med farsan tillomed för att få en trevlig tur med moppar i alla dess klasser. Vägar finns det gott om, sällskapet är selektivt.

Hoppas ni blir ett gäng, men slökörning i regn låter inte som något för mig.

Kanske dyker upp på den andra körningen, beror på väder och tid.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vad trevligt, då syns vi kanske igen då!:tummenupp

Ja, om vädret tillåter iaf. Var inne på Aftonbladet och kollade nyss, ser dessvärre ut som att det ska bli regn. Är det trist väder drar jag upp och vänder lite papper istället, men det kommer ju fler tillfällen. :tummenupp

schizophrana

Guest
Ja, om vädret tillåter iaf. Var inne på Aftonbladet och kollade nyss, ser dessvärre ut som att det ska bli regn. Är det trist väder drar jag upp och vänder lite papper istället, men det kommer ju fler tillfällen. :tummenupp

absolut!

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Har för mig att Söndag ska bli fint? Du kan ju inte förlita dig på Aftonblasket! Stog det att det skulle va skurar av Tjernobylutsläppet och att Jorden kommer gå under också? :p Aftonbladet är påhitt!

Vi får helt enkelt se imorn!

Skogis, kl 11... Vi rullar 11.30 och rör oss nog Söderut tycker jag! Skansundet? :)

insekten

Guest
Har för mig att Söndag ska bli fint? Du kan ju inte förlita dig på Aftonblasket! Stog det att det skulle va skurar av Tjernobylutsläppet och att Jorden kommer gå under också? :p Aftonbladet är påhitt!

Vi får helt enkelt se imorn!

Skogis, kl 11... Vi rullar 11.30 och rör oss nog Söderut tycker jag! Skansundet? :)

Nån som kört där och vet skicket? vet att det varit perioder med grus förr.
Varit med om att 3 personer kört av på den vägen. dock första gången 2003 och nu förra året..så ofta har det inte varit men det var grus och trängande bilar i 2 av 3 fall.
Inga allvarliga skador i nåt av fallen dock.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Nån som kört där och vet skicket? vet att det varit perioder med grus förr.
Varit med om att 3 personer kört av på den vägen. dock första gången 2003 och nu förra året..så ofta har det inte varit men det var grus och trängande bilar i 2 av 3 fall.
Inga allvarliga skador i nåt av fallen dock.

Jo men nu snackar vi inte DUNDER köra utan bara chillmode ut o köra :p

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...