Förslag MC träff Söndag den 24/5

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Nån som kört där och vet skicket? vet att det varit perioder med grus förr.
Varit med om att 3 personer kört av på den vägen. dock första gången 2003 och nu förra året..så ofta har det inte varit men det var grus och trängande bilar i 2 av 3 fall.
Inga allvarliga skador i nåt av fallen dock.

Menar du vägen ner till färjan/skanssundet? Åkte den vägen senast idag och brukar åka den iaf nån gång i veckan, har varit fin senaste gångerna men man får räkna med grus i vissa kurvor där det är utfarter:)

insekten

Guest
Vädret ska vara bra tills på eftermiddagen på södersidan.Norrsidan klarar sig några timmar längre.
Lite molnigt runt 16 tiden som sedan tilltar.
Så nu kan ingen skylla på vädret som inte kommer :tungan:tungan

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Vilka var det jag såg på Skogis runt 11 tiden med min Cab!? Tutade som en jävla huligan :p FAAAAN jag missade er igen!!! :(

insekten

Guest
Vilka var det jag såg på Skogis runt 11 tiden med min Cab!? Tutade som en jävla huligan :p FAAAAN jag missade er igen!!! :(

Det va vi!!!!!
Faan vilken banger!!!
Vi har haft en kanondag synd att du inte kom.
Bilder kommer senare.

Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Fan va kul att se att det blev av och att folk hade kul! Jag måste verkligen se till att sköta mig nästa gång men jag har faktist en vettig anledning, Ska köpa Skinnställ imorn, hade sett JÄVLIGT fel ut att komma dit med er där alla har skinnställ och ser propra ut och jag kommer i traselbyxor och linne liksom :p

Syns kanske nästa helg. Söndag? Samma tid, Samma plats? Fast den här gången norrut?

"tuta på du du har iaf 2 hjul förmycke"
var det nån som klämde ur sig

Hahahaa... OOOOH Jag känner mig så JÄVLA DUM!!!!!! Ni får fan PMa nästa gång det blir av nu får det fan va nog med mitt mesande!!!:huvet

Last edited:

insekten

Guest
Fan va kul att se att det blev av och att folk hade kul! Jag måste verkligen se till att sköta mig nästa gång men jag har faktist en vettig anledning, Ska köpa Skinnställ imorn, hade sett JÄVLIGT fel ut att komma dit med er där alla har skinnställ och ser propra ut och jag kommer i traselbyxor och linne liksom :p

Syns kanske nästa helg. Söndag? Samma tid, Samma plats? Fast den här gången norrut?

Hahahaa... OOOOH Jag känner mig så JÄVLA DUM!!!!!! Ni får fan PMa nästa gång det blir av nu får det fan va nog med mitt mesande!!!:huvet

Du skulle svängt in o förklarat läget istället för tuta så hade vi kunnat mött upp dig ju.. Vi kommer har lite bök att köra på veckorna pga jobbet men nästa helg låter kanon.:yoparty

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin