Förslag på sidor som lägger ut MotoGP lopp

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Hej. Det har tidigare funnits en tråd som tipsade om sidor som erbjuder inspelade MotoGP och Superbikelopp. Jag kan inte hitta den tråden nu. Är det någon som har några bra länkar. Jag är närmast på jakt efter helgens MotoGP i Valencia. Tips mottages tacksamt. Jag har testat http://videos.rocketcowboy.net/motogp2003.html men Valencia finns inte för nedladdning än.

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
smilee skrev:
Hej. Det har tidigare funnits en tråd som tipsade om sidor som erbjuder inspelade MotoGP och Superbikelopp. Jag kan inte hitta den tråden nu. Är det någon som har några bra länkar. Jag är närmast på jakt efter helgens MotoGP i Valencia. Tips mottages tacksamt. Jag har testat http://videos.rocketcowboy.net/motogp2003.html men Valencia finns inte för nedladdning än.

du må nok ha litt tålmodighet, den burde ligge ute i løpet av ett par dager, linken du nevner er til den samme siten som har vært oppe i alle tråder.

de byttet server for en stund siden, borsett fra det er det det samme.

joelwideqvist

Äntligen vifferägare igen
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda VFR800FI -98
Är det min uppkoppling eller är Rocketcowboy segare än vanligt. Tidigare tankade jag ett race på ca 25 minuter nu verkar det ta 4 timmar...
/Joel

Lajodi

Repa mod, repa kåpa...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducce + Yama
Någon som får det att funka?

För mig hänger det sig bara på "connecting"....

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
CorbenDallas skrev:

er det noen som har klart å ladda ner racet ennå (valencia), får connection timeout hele tiden da jeg ladder fra den ftp'n.

noen som har mulighet til å sende over msn/icq, har rask uppkopling....

Nordgren

Team ägare, fd racerförare
Gick med
12 Mar 2003
Norra Sverige, Nykvarn ett sten kast från fjollträ
Hoj
Honda RS125 & 3xHonda TSR250 & Honda CBR900RR
Tc skrev:
Fel av mig!
Det är den här som funkar.

OBS! inte bara Valencia racet utan mycket mera :banana

Grymt mycket bra, surt att jag inte kan ladda ner något bara. Finns det någon snäll själ (nu så här i juletider) som kan hjälpa mig? Jag är sugen på alla 250GP och allra mest av Daytona 250GP. Inte för att jag tror att de filmade andra vågen i starten och fajten om 15:e platsen på sista varvet, men det hade varit roligt att ha ett race man själv kört. Har ni redan några lopp nerladdade så är jag intresserad av att betala en slant för att ni bränner det på skiva och skickar.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...