Förslag på street-mc?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kommer du ihåg vad en service ligger på som inkluderar rembyte? Eller det är inte värre än en vanlig?

Det beror ju på, är det dags för rembyte samtidigt med ett 1200-intervall eller inte.
Kortfattat är det oljebyte och lite allmän översyn en gång / år, och ventilkoll var 1200:e mil, och remmar vartannat år.

Servar man på Italia Bike Center så tar de betalt per timme, inte efter schablonlistan, det har hittills varit billigare att serva än gamla VFR800an som jag lät en större honda-åf serva.

/J

Henry^

1
Gick med
25 Nov 2008
Hoj
Nada
Ja, jag såg det. Men som tur är går det lösa ganska bra med slip-on tycker jag.

yoshi_eec_suzuki_b-king_08_detail2.jpg

På den tycker det ser helt ok ut.

B-kingen går att få ruskigt läcker med lite tillbehör, satsa på den! :tummenupp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag testade en Speed Triple 1050 idag. En sån jävla bushoj! En sån ska jag ha nästa gång. Kanske. Om jag inte provat nåt annat innan jag ska byta. :gnissla

nerus

Medlem
Gick med
15 Jul 2010
Hoj
2008, Suzuki B-king
Kan då upplysa om att det blev en B-king. Jag fick tag på en till ett bra pris (65k), dock original. Den låter ungefär ingenting för tillfället (tänk symaskin), vilket måste förändras.

Så jag har beställt TBR slip-on, fender eliminator, luftfilter, juice box, och db-killers, för de tillfällen det behövs (besiktning & bana).

Detta har jag levererat till mina svärföräldrar i USA och tar med mig det hem i bagaget, så tyvärr kommer det inte på förrän sista veckan av semestern eller kanske till och med efter det.

Jag ska nog kunna ordna fram en video på före och efter med ljud om någon skulle vara intresserad. Faktiskt gör jag nog det i vilket fall för det kan vara skoj att ha!

bking.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...