Alltså guys... jag fattar typ inte hälften av vad ni skriver
Just därför jag skrev att jag är tjej och inte håller på å pillar med motordrivna fordon som intresse i övrigt
Jag vill inte ha nått rosa fluff och massa klistermärken och fjortishoj
Funderar på om det kan va snyggt med KTM-framskärm (svart) ? Tror ni de skulle gå ihop me lyktan jag har nu, eller måste den också bytas då? Framskärmen vid hjulet är tänkt att ta bort, och miniblinkers (svarta, eller va tycker ni?) är tänkt att införskaffas också.
Jag hade en liten tanke om typ lila metallic fälgar.. Inte för skrikande och ljus utan nån snygg färg. Va tror ni? Eventuellt kanske man kan byta ut vissa små detaljer till samma lila, alltså typ fotpinnar och lite smågrejer så de syns att de finns ett "tema" i de? Kanske skruvarna med. Vill inte ha massa olika färger eftersom de bara skulle se klottrigt ut, men tror ni de blir fult att ha "lila metallic tema" på fälgar osv när hojen är både svart och GRÅ? Svart och lila tycker jag är nice, men blir lite skeptisk till att den är grå där med? Hmm .. Vill som sagt inte ha de klottrigt å plottrigt, utan bara snyggt å stilrent. Lila metallic fälgar känns rätt unikt och speciellt, men annars då? Finns de några andra metallicfärger som hade vart riktigt läckert?
Orange känns inte som ett alternativ för de känns bara "ktm wannabe" å samma sak med den limegröna färgen som är ninjas...
Hade de varit snyggast att ha alla kåpor mattsvarta till lila, eller den svarta som den redan är?