måste göra reklam för min hoj!
Det är en enduro
Kawasaki KLX 300 2002 4takt är det jag har, det är den första enduron jag har och är väldigt väldigt bekväm att köra, både stående och sittandes, superhärlig både på is och i skogen. Väldigt snäll och tillräckligt stark motor, jag är ca 170cm lång och den passar mig super bra så den är lite mindre till storleken.
Väldigt slitstark motor, riktig duracellkanin. Enligt mig ett mycket bra val istället för ex hondas xr250 och men inte fullt lika stark och rå som tävlingsendurona.
En riktig motionsenduro som jag gillar väldigt skarp, ska däremot säljas till förmån för vassare hoj eftersom jag vuxit som förare och vill ta steget uppåt.
Elving Solli kör KLX 300 och är mycket nöjd. Jag pratade med en som körde 6 varv på GGN nu i höstas. Han ångrar att han sålde sin klx 300.
som enduro passar den både nybörjare och lite mer erfarna motionärer väldigt bra! 106kg tror jag vikten ligger på.
Hade tänkt vänta med att sälja min i tills jag börjar jobba nu i sommar men är du intresserad kan vi ordna det.
Hade tänkt 18k för min, följer med lite grejer på det, väldigt fin och kommer hålla tills helvetet fryser till is

Vill du inte ha min rekommenderar jag ändå modellen

har fler bilder på andra datorn
EDIT: såg nu på ett inlägg att det blev mest stigar. Provkör en sån som min, helt underbar. kanske ångrar mig och behåller den