Dirtyjove
Firefighter
Synd att såga, kul att ni börjat att filma i så tidig ålder, man kan inte annat än att minnas när man själv satt på sin FS1:a, man tager vad man haver, fortsätt grabbar, snart får ni åka roligare hojar, tiden går fort!!
Färjestad skrev:Tack! det värmer
Då kan väl du snöra på dig ett par skriskor, också kan vi tävla
Du skriver ju att du inte va särskilt imponerad av körningen. right?marcus_136 skrev:Hur menar du nu?
Färjestad skrev:Du skriver ju att du inte va särskilt imponerad av körningen. right?
eftersom du håller på med stunt å sånt är det inte så konstigt att vi är mycket sämre än dig.
Så jag tänkte visa dig hur svårt det är att göra saker man aldrig provat förr.
Om du nu inte är skriskoprinsessa vill säga
hehe, av vadå? att vi var dåliga(troligtvis) eller att den va kulpucko skrev:Så nu har jag sett filmen. Trodde jag skulle dö av skratt
Färjestad skrev:hehe, av vadå? att vi var dåliga(troligtvis) eller att den va kul
stylat den litePr0bz skrev:Alltså nej nej NEJ!!!!
Va har ni gjort med den fina fs1:an
Färjestad skrev:Men vad är ditt problem??? :kocko
Jag skriver samma sak ännu en gång, bara för din skull Marcus
Ursäkta om jag kommer och stör lite här....
Filmen är ingen stuntfilm, med Tepsa och co. Bara en rolig grej som vi gjorde, för att se hur det ser ut när vi kör(om det nu är så viktig...). sen tänkte vi att eftersom den är redigerad och allt så kan vi väl lägga upp den på SH.
Några problem med det?
Edit: håll dig borta från donationsregistret. Troligen väligt få som skulle vilja ha din hjärna.
edit2: ser nu att du stavar "särskilt"- "särkilt" 2ggr. En sär kilt? vart?
saltvatten skrev:Ni får ursäkta om jag är en partybroms nu, men varför har inte 125-killarna skyddsutrustning när de kör?
Jag har iaf inte sett en enda 125-film där skyddskläder har synts till.
Är det en charade? Bilen alltså..
The_Plumber skrev:Jag skulle jättegjärna vilja se din film men när jag klickar på din länk händer ingenting och jag försökte leta där alla filmer låg som en annan hade dittat din film på (kommer inte ihåg hans namn).
Så vad ska jag göra för att tanka din film? Vad heter filmen på det stället där alla filmerna ligger?
Finns inga somhällst ursäckter till att inte använda skinnställ. Det gör lika ont att åka vält i 50 när man stuntar en liten sträcka eller inte ska åka så långt som när man rmlar i 50 på en 10 mils sträcka man tänkt avvärka. Jag kan skicka kort till er på min hoj efter krash i 50km/h så kanske ni börjar tänka om lite.TheDeadSailor skrev:vi hade inte på oss det för att vi inte skulle köra så långt och inte gjorde några superstunt direct. japp det är en charade fast jag har sågat av taket
philsson skrev:Finns inga somhällst ursäckter till att inte använda skinnställ. Det gör lika ont att åka vält i 50 när man stuntar en liten sträcka eller inte ska åka så långt som när man rmlar i 50 på en 10 mils sträcka man tänkt avvärka. Jag kan skicka kort till er på min hoj efter krash i 50km/h så kanske ni börjar tänka om lite.
Talar även till migsjälv.
philsson skrev:Finns inga somhällst ursäckter till att inte använda skinnställ. Det gör lika ont att åka vält i 50 när man stuntar en liten sträcka eller inte ska åka så långt som när man rmlar i 50 på en 10 mils sträcka man tänkt avvärka. Jag kan skicka kort till er på min hoj efter krash i 50km/h så kanske ni börjar tänka om lite.
Talar även till migsjälv.
Ja så "sakta" som de kör så tycker jag absolut att de borde köra med skinnställ. En lite klokare mopedist jag mött på använde faktiskt skinnställ och det såg inte helt dumt ut ändå. Kunde knappt gissa att han körde moppe snarare 125a.Freddola skrev:Tkr du även mopedister ska ha skinnställ?
Skulle se lite kul ut iaf
http://philsson.mine.nu:82/rgv250/min/olyckan/moset/G-MAN skrev:Lägg upp bild på din kraschade hoj
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|