Edvinsjolund
Ärkemongo
DÄR har vi orginalet! Hahahhaa tänkte väl... okänsliga polare liksom!
What da fack, massafackas.
DÄR har vi orginalet! Hahahhaa tänkte väl... okänsliga polare liksom!
Sen va det nån som nämde att man inte ska bromsa i en kurva, gör jag förjämnan men går ändå inte omkul hur går det till
Eller så är jag försiktigare på bromsen i kurvor en på rakor, inte så jag drar åt direkt hårt i en kurva, utan lagom tryck.
Gör ju inte om samma mistag för 15år sen o bromsar med rullgrus när jag ska sväng, blev en liten glidare på gruset
Ja för det är HELT normalt för en ryss att svära på TURKISKA!!!
HAHAHHAAA.... Du har nog bara fått för dig det Pippi
Sen va det nån som nämde att man inte ska bromsa i en kurva, gör jag förjämnan men går ändå inte omkul hur går det till
Händer säkert mig o då blir det ont ont för jag åker utan skyd så lång man kan utan just skinhandskar o hjälm, har tyckt skydd har vart för dyrt, men funderar på att införskaffa bätre handskar, vet hur det e o trilla o gjort det antal gånger, mina jeans byxor & skor såg inte roliga ut i vurpa i 90, men rumpan klarade sig, men inte knät o har problem med det en fast de e ju tur jag inte e lika vild som för 10år sen då skulle jag kört sönder mig i dagens läge när man paserar lång över 200 nästan överallt
JasåJa för det är HELT normalt för en ryss att svära på TURKISKA!!!
HAHAHHAAA.... Du har nog bara fått för dig det Pippi
Händer säkert mig o då blir det ont ont för jag åker utan skyd så lång man kan utan just skinhandskar o hjälm, har tyckt skydd har vart för dyrt, men funderar på att införskaffa bätre handskar, vet hur det e o trilla o gjort det antal gånger, mina jeans byxor & skor såg inte roliga ut i vurpa i 90, men rumpan klarade sig, men inte knät o har problem med det en fast de e ju tur jag inte e lika vild som för 10år sen då skulle jag kört sönder mig i dagens läge när man paserar lång över 200 nästan överallt
Med 100% säkerhet stulen, säkert från Sverige också!
Inga skydd, oknäppt hjälm, inga regplåtar och en ryss.... I rest my case
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |