1997290 Okej nu skriver jag igen, gäller samma båge.
En GSXR från 1985. Den har utbytt bakfälg till en 1100 från 86,
RS36 förgasare samt portad topp, 4-1 V&H system med Yoshimura burk,
låter gött som fanken, 92ans kåpor och bakdel, fräsha däck och hemmagjord styrdämpare
(sitter som en hydraldämpare från ramen till framgaffeln, Hjälper det något?)
Kåporna är lite slarvfixade, sitter bra och så men behöver lackas
om för å bli lite fräshare, sadeln behöver nog också kläs om.
Ägaren påstår att det bara är att tuta och köra. Eftersom jag vill ha en hoj
nu för att småpilla med lite inför sommaren, och snön ligger djup på backen
så kan jag ju tyvärr inte provköra den. Så törs man lita på ägaren att
den rullar som den ska?
Den har gått ~4000 enligt mätaren, men det är ju en 85a så jag tvivlar
på att dessa mil stämmer.
Priset är 20 000 och troligen ej prutbart.
Vad tror ni? Ska man slå till? Jag är student och har bil, så jag har inte råd
med en nyare hoj, och ett stort + med denna är att den går att klassikerförsäkra!
Snälla svara nu, nu, nu!