korpe skrev:Tjenare!!! ja min första hoj är en suzuki GSX-R1100W -94 skit nöjd med den!!! så lyd ett råd köp en stor hoj direkt annars lässnar ni fort lita på mig
OLJEKYLD GSXR skrev:CrowBar, du är ju inne på helt rätt spår, spinn vidare på den tråden. Kan rekommendera offroadcyklar, funkar till allt, kul på asfaltsvägar och på grusvägar.
Köpa en finare hoj att lägga omkull? nej du Flemming, som första hoj är en offroad perfekt, du kan dessutom ta bort den fega signaturen nu.Mavve skrev:Förutom det att den är ful och man skäms ihjäl när tjejerna skrattar åt en....
Köp en riktigt första hoj o öva med den.
Det kostar att ligga på topp
GSXR1100R skrev:Köpa en finare hoj att lägga omkull? nej du Flemming, som första hoj är en offroad perfekt, du kan dessutom ta bort den fega signaturen nu.
Paja inte denna tråd oxå är du snäll.Mavve skrev:Det handlar ju lite om vilken stil man har med....
Klart det är billigare o bättre med offroadare - men man går ju bara runt o e avundsjuk på alla andra "fina" hojar.
Jag tycker fortfarande du e feg - du antog inte min utmaning
Jo, den är trevligkorpe skrev:Tjenare!!! ja min första hoj är en suzuki GSX-R1100W -94 skit nöjd med den!!! så lyd ett råd köp en stor hoj direkt annars lässnar ni fort lita på mig
Mavve skrev:Förutom det att den är ful och man skäms ihjäl när tjejerna skrattar åt en....
Köp en riktigt första hoj o öva med den.
Det kostar att ligga på topp
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |