Ninjagirl
Ny medlem
varför inte en kawa?? zzr 600 eller zx6r
mcbrud 21 skrev:det känns som de flesta är emot DUCATI varför???
Swedie skrev:det normala "tjejtempot" (då de flesta, vill jag påstå, inte ligger och rödvarvar och slänger sig in i kurvorna i högsta möjliga fart)
cRoC skrev:Det är rätt kul att folket klagar på att killar väljer 600cc sporthojar som första hoj, men när det är en tjej så är det andra bullar
cRoC skrev:Det är rätt kul att folket klagar på att killar väljer 600cc sporthojar som första hoj, men när det är en tjej så är det andra bullar
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag kan besvara det på en gång så slipper du undra sen. Tjejer behöver varken kompensera för små kukar eller har prestigetänkande. De har inte den attityden som killar har.
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag kan besvara det på en gång så slipper du undra sen. Tjejer behöver varken kompensera för små kukar eller har prestigetänkande. De har inte den attityden som killar har.
Bj skrev:Håller med där, men har en känsla av att de flesta här ändå svarar med ovannämda kroppsdel så att säga
oFFkeFF skrev:Ähh, det är ju för att kompensera för den stora magen och att man måste skjutsa man måste ha kubiken :kocko
OLJEKYLD GSXR skrev:Tjacka HD
MW, ja du kör säkert annorlunda, men när man precis tagit körkort ville jag säga det jag sa... Det finns ju en del tjejer som kör rätt OK. hehe. okej, tetas.Macho Woman skrev:Det här skulle vi kunna ha en lång diskussion om.
KÖP INGEN MONSTER! Du ska ha kåpor och bra köregenskaper.
mcbrud 21 skrev:jag hade tänkt på en dukati monster!! men det gäller att jag når ner jag är bara 165 och lätt så jag ´nådde aldrig marken när jag övningskörde men jag har tittat på cbr 600 som alla säger är en bra första hoj men jag tycker den ser ganska trist ut men vad vet jag!!! har nog heller dukati än honda
fredrik_wt skrev:suzuki sv650 måste ju vara det ultimata?!? hyffsat snygg, bra vrid, billig försäkring (ja allt är ju relativt) dessutom sänkbar utan problem för den som är kort.förlåtande kanon bra hoj, tycker JAG
Om du är 1,65 så kan du köra det mesta. Visserligen kan det kännas konstigt i början, men mycket är en vanesak. Sen kan i princip alla hojar kan "sänkas" lite genom att bakfjädringen justeras så den bli mjukare.mcbrud 21 skrev:men det gäller att jag når ner jag är bara 165 och lätt så jag ´nådde aldrig marken när jag övningskörde
Motivera gärna varför? Menar du att kåpor och bra köregenskaper skulle vara direkt relaterade till varandra?Macho Woman skrev:Det här skulle vi kunna ha en lång diskussion om.
KÖP INGEN MONSTER! Du ska ha kåpor och bra köregenskaper.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|