MestHemlig
När kommer våren?
vet att det finns 123213 stycken likadna trådar men NU ska jag ut o åka säsongens första tur på hojjen bilder kommer när jag kommit hjem
Kör försikting.....MestHemlig skrev:vet att det finns 123213 stycken likadna trådar men NU ska jag ut o åka säsongens första tur på hojjen bilder kommer när jag kommit hjem
MestHemlig skrev:då va man hemma igen! blev 2.2 mil lagom kallt! FAN VA GÖTT! va lite nervös dock. körde den avställd :S ringde vägverket men då sa tanten efter 10 minuter kö att det va fel nummer. så fick jag ett annat. då skulle man knappa in massa nummer.. som tydligen inte funkade. mina nummer va dåliga ... så då sket jag i det och tog mej en tur ut till flickan istället ååh du härliga torra vägar!
på grund av ett kamerahaveri på vägen så blev det inga bilder in action men blev några innan jag drog. några smakprov:
semper skrev:lagom gay-pose du fick till hehe
MestHemlig skrev:tog typ 40 bilder men alla blev typ suddiga. liknar mer ett moln på dom bilderna så la upp den enda någorlunda skarpa bilden. trots att posen inte blev den finaste. men vad fan gör det. jag klär mej i skinnbrallor och då är det väll mer än rätt att se bögig ut
dom flesta.. inte småvägarna men åkte till fredriksdal härifrån och dom va torra o fina. nån blöt fläck bara. i CITY är det lite mer blött så håll dig till utkanterna så går det bra.. va inte så kallt heller som sagtTeamturbo skrev:är alla vägar i nässjö torra att åka på? är sugen som fan att ta en sväng idag efter jobbet..
Ser att du har likadant skinnställ som ja hade förra säsongen också
semper skrev:lagom gay-pose du fick till hehe
RocketQueen skrev:
hahaha Jag kan inte sluta garva.
Asskön pose ju. hihi
RocketQueen skrev:
hahaha Jag kan inte sluta garva.
Asskön pose ju. hihi
DU ska hänga med ut och köra i sommar!. Finns ju trots allt lite folk runt omkringTeamturbo skrev:är alla vägar i nässjö torra att åka på? är sugen som fan att ta en sväng idag efter jobbet..
Ser att du har likadant skinnställ som ja hade förra säsongen också
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |