Första Hojturen!

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
vet att det finns 123213 stycken likadna trådar men NU ska jag ut o åka säsongens första tur på hojjen :) bilder kommer när jag kommit hjem

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Hojlös än så länge...
MestHemlig skrev:
vet att det finns 123213 stycken likadna trådar men NU ska jag ut o åka säsongens första tur på hojjen :) bilder kommer när jag kommit hjem
Kör försikting.....

johansall

Schöö bah!
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R1 -05
Inte kommit hem än, lr frös du bollarna av dig efter vägen?? E så jävla sugen att ställa på ja å, blir nog nästa helg kanske....

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
då va man hemma igen! blev 2.2 mil :D lagom kallt! FAN VA GÖTT! va lite nervös dock. körde den avställd :S ringde vägverket men då sa tanten efter 10 minuter kö att det va fel nummer. så fick jag ett annat. då skulle man knappa in massa nummer.. som tydligen inte funkade. mina nummer va dåliga :huvet ... så då sket jag i det och tog mej en tur ut till flickan istället :D ååh du härliga torra vägar!
på grund av ett kamerahaveri på vägen så blev det inga bilder in action men blev några innan jag drog. några smakprov:

Bifogat

• himmel 060323.jpg
    himmel 060323.jpg
    45.6 KB · Visningar: 200
  • Mc klädd suddig.jpg
    Mc klädd suddig.jpg
    105.5 KB · Visningar: 434
  • termometer 060323.jpg
    termometer 060323.jpg
    31.5 KB · Visningar: 201
  • Mcgarage framvänster.jpg
    Mcgarage framvänster.jpg
    121.5 KB · Visningar: 337

ExHale

Vill inte åka T-bana
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Fireblade
Skall hämta ut hojen min på torsdag nästa vecka så jag hoppas att det inte är snöstorm just den dagen....

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
MestHemlig skrev:
då va man hemma igen! blev 2.2 mil :D lagom kallt! FAN VA GÖTT! va lite nervös dock. körde den avställd :S ringde vägverket men då sa tanten efter 10 minuter kö att det va fel nummer. så fick jag ett annat. då skulle man knappa in massa nummer.. som tydligen inte funkade. mina nummer va dåliga :huvet ... så då sket jag i det och tog mej en tur ut till flickan istället :D ååh du härliga torra vägar!
på grund av ett kamerahaveri på vägen så blev det inga bilder in action men blev några innan jag drog. några smakprov:

lagom gay-pose du fick till hehe :D

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
semper skrev:
lagom gay-pose du fick till hehe :D

tog typ 40 bilder men alla blev typ suddiga. liknar mer ett moln på dom bilderna så la upp den enda någorlunda skarpa bilden. trots att posen inte blev den finaste. men vad fan gör det. jag klär mej i skinnbrallor och då är det väll mer än rätt att se bögig ut :p

DunderDan

Snart ere vår!!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Söker...
MestHemlig skrev:
tog typ 40 bilder men alla blev typ suddiga. liknar mer ett moln på dom bilderna så la upp den enda någorlunda skarpa bilden. trots att posen inte blev den finaste. men vad fan gör det. jag klär mej i skinnbrallor och då är det väll mer än rätt att se bögig ut :p

modigt värre gubben, fast det är toort är gummit kallt....hört talas om tvål på kakel= svinhalt.....
tummen upp :tummenupp

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
är alla vägar i nässjö torra att åka på? är sugen som fan att ta en sväng idag efter jobbet..

Ser att du har likadant skinnställ som ja hade förra säsongen också

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
Teamturbo skrev:
är alla vägar i nässjö torra att åka på? är sugen som fan att ta en sväng idag efter jobbet..

dom flesta.. inte småvägarna men åkte till fredriksdal härifrån och dom va torra o fina. nån blöt fläck bara. i CITY är det lite mer blött så håll dig till utkanterna så går det bra.. va inte så kallt heller som sagt :D

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag var ute första svängen idag ja med. Fick skotta ut hojen från garaget annars va det som vanligt, poliser överallt, gubbe i bil gav mig långfingret, halt kallt och kul.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Teamturbo skrev:

DU ska hänga med ut och köra i sommar!. :tummenupp Finns ju trots allt lite folk runt omkring

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Kommer precis hemmifrån och har tagit premiärturen jag också.
Körde 5km till en däckhandlare som skulle lägga om däck åt mig, sen 5k hem.
Var is på småvägarna men de lite större vägarna var helt körbara!
Hade ett leende innanför hjälmen båda vägarna, fy fan va kul!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept