Första Hojturen!

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
blom skrev:
du har ju torrbrytigt i garaget.. räknas inte.. bilder måste upp

Men jag tog inga bilder, hade ingen kamera i närheten :död

Edit: Får väll fara ut en sväng till och dokumentera :banana

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
blev en lite sväng innan.. första turen sen ja köpte den.. så de va lite skillnad i motorstyrka mot min cbr600 som ja körde me i somras :D

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Teamturbo skrev:
blev en lite sväng innan.. första turen sen ja köpte den.. så de va lite skillnad i motorstyrka mot min cbr600 som ja körde me i somras :D

Men ni bor ju lång söderut :7peta

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
MestHemlig skrev:
MOUAHAHA HA HA HAAAA vi kan åka MC nu!!! (eller inte nu för nu har det precis snöat katter och hundar så.. men det försvinner tills imon!!!!!! yipiiie

Jag har ialla fall kört hojj idag :mad:

ethno

Live fast, DrIvE fast
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
KTM 660
Tänkte ta en sväng i helgen. Men nu snöar det. Var torrt och fint på vägarna. En och annan hoj börjar tina fram här.

Turbo_Porse

Porsche
Gick med
8 Mar 2006
Hoj
Yamaha R1 2007 blackdevil
Hehe!

Så ni har inte varit ute o bränt ännu...Onsdag dag var till och med jag ute o brände lite-7plus-sol-inget kort-va fan gör de?-Hur bra som helst hade hoppats på körning i helgen men som de ser ut nu är det lite väl vit över allt...Får bli bira istället synd

rallysalle

Medlem
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Full throttle 800
Turbo_Porse skrev:
2030947 Så ni har inte varit ute o bränt ännu...Onsdag dag var till och med jag ute o brände lite-7plus-sol-inget kort-va fan gör de?-Hur bra som helst hade hoppats på körning i helgen men som de ser ut nu är det lite väl vit över allt...Får bli bira istället synd

:fyllisar

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Jag vet inte om jag är den enda men tycker ni inte att vägarna har förfallit ganska så ordentligt nu på senaste tiden. Här omkring där jag bor så är vägarna rent ut sagt skit. Att om man kommer med en räser hoj i full karriär så studsar man av vägen. Tror jag satsar på en SM istället för plast raket.

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
gixxer_chrille skrev:
2041905 Jag vet inte om jag är den enda men tycker ni inte att vägarna har förfallit ganska så ordentligt nu på senaste tiden. Här omkring där jag bor så är vägarna rent ut sagt skit. Att om man kommer med en räser hoj i full karriär så studsar man av vägen. Tror jag satsar på en SM istället för plast raket.

helt rätt. här ser det förjävligt ut. tror polisen åker omgkring på nätterna och gör feta hål i asfalten.
Vi sporthojjsåkare kan inte åka snabbare än 50 för då riskerar man att inte hinna väja för dom feta hålen som finns i marken..

smart polisen. smart!

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
MestHemlig skrev:
2028851 då va man hemma igen! blev 2.2 mil :D lagom kallt! FAN VA GÖTT! va lite nervös dock. körde den avställd :S ringde vägverket men då sa tanten efter 10 minuter kö att det va fel nummer. så fick jag ett annat. då skulle man knappa in massa nummer.. som tydligen inte funkade. mina nummer va dåliga :huvet ... så då sket jag i det och tog mej en tur ut till flickan istället :D ååh du härliga torra vägar!
på grund av ett kamerahaveri på vägen så blev det inga bilder in action men blev några innan jag drog. några smakprov:

Fy fan vad gött! :yoparty

Nämen ser man på, ett Halvarsson Sirius ?

(Nej jag har inget likadant, var bara tvungen och se om jag kunde gissa rätt :tungan )

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept