Första och Sista turen

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
Så första dagen men hoj kortet och hoj, för den har vart under reparation. sen har man åkte hela dagen och den har gått skit bra, sen skulle man ut på en kvälls tur kommer typ 200 m från huset och den stannar, jag börjar fundera lite vad det kan vara som fick den att stanna. Men jag börjar kicka efter den 5 kicken så PANG tvärstopp :mad: det går inte att kick, den ***** *** hojen skar :huvet

kul i jul man har hittils lagt 5000kr på den på delar och massa skit och nu skär den. satan va lack jag blir på 2-t. sitter nu hoje en polare däe hojen står och skämms. kommer med mer info i morgon när hojen får fraktas hem men kärra :död

// EN lässen och sur NR:7

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
uääää, man har ju hört om 125:eek:r som skär hela sommaren nu....
dom måste sluta vara så "vassa" :rolleyes: ...

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KalleNorton skrev:
uääää, man har ju hört om 125:eek:r som skär hela sommaren nu....
dom måste sluta vara så "vassa" :rolleyes: ...
Jag pallar snart inte mer är i GE UPP träsket nu :5sure

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
RED_LiME skrev:
Ge inte upp...
Passa på att trycka på 180cc nu :)
då kommer ramen se ut som ett S men men jag får se vad som går och rädda om jag har lust och tid och riva i det....... men just nu känns det bara så tungt :4skrika

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Se det positiva!! Nu har du hela vintern att meka iordning 125:an till säsong 2005! Och då borde du ha hunnit få den i toppskick!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NR:7 skrev:
Så första dagen men hoj kortet och hoj, för den har vart under reparation. sen har man åkte hela dagen och den har gått skit bra, sen skulle man ut på en kvälls tur kommer typ 200 m från huset och den stannar, jag börjar fundera lite vad det kan vara som fick den att stanna. Men jag börjar kicka efter den 5 kicken så PANG tvärstopp :mad: det går inte att kick, den ***** *** hojen skar :huvet

kul i jul man har hittils lagt 5000kr på den på delar och massa skit och nu skär den. satan va lack jag blir på 2-t. sitter nu hoje en polare däe hojen står och skämms. kommer med mer info i morgon när hojen får fraktas hem men kärra :död

Haha!.. ta lärdom.. 5 gånger har jag bytt kolv på min. :).. de suger rätt fett! men de finns ju alltid en anledning till det!

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
NR:7 skrev:
kommer typ 200 m från huset och den stannar, jag

vad gör hojen hos din kompis om du va 200m från huset? en rd är lätt, den lägger man på ryggen å går...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det känns inte sannolikt att den skär medan du kickar. Nåt annat måste ha hänt. Öppna skiten.

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Mattias skrev:
Det känns inte sannolikt att den skär medan du kickar. Nåt annat måste ha hänt. Öppna skiten.

Precis, kan inte skära på vanligt sätt då iaf. Känns konstigt att den smäller när motorn inte ens är igång. Om det nu var så lär killen ha en jävla frekvens i högerbenet :D
Bara att plocka isär.

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
Mattias skrev:

jag skall öpna skiten idag och kolla var som har hänt.. säkert är det den separata olje pumpen som har laggt av. eller så har det nått med veven att göra, att veven har fuckat så att den inte kan ta kovlen fårån övre"komp" läget eller undre.. :va

men men åter kommer med resulltat
//NR:7

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
nomolas skrev:
Fan va surt, nu när du hade körkort och allt :(
jo. det kan man säga, lagt 5000kr på den nu och sen skar den och va kommer det kosta och fixa den nu då? det vill man inte veta.
känner mig bara så jäkla nere, men men det var ju nästan slut på mc åkandet för iår, men en då slänga ut pengar hela tiden på en så gammal hoj känns fel, jag ger snart upp :4skrika

//NR:7

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
dä vaar ju jevligt synd när du ha körkort och lagt ner 50o0kr på den!
Lycka till i försattingen!

Äditering, Stvfel

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
jävla ossis.....

Med se det positivt, det är alltid kul att mecka lite på hojen

glöm inte oljan :D

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
låter verkligen konstigt att den bara lägger av när du kickar.. :S .. men du får gärna skriva några ledtrådar så kanske vi kan hjälpa dig att gissa fram ett svar.
Typ.. går motorn runt över huvudtaget med kicken?.. gör den det när du rulla osv. hur de låter och lite så... men de bästa är att du tar isär det och kollar..

Det hände mig en lustig sak facktiskt. Jag körde hojen ett tag.. började bli kallt så jag åkte hem för att sätta i fodret i jackan.. när jag skulle ut och starta hojen sen igen så gick den inte igång :S .. då var det ett lager som hade gått.. togg ett tag att förstå :p inte så dyrt om de nu är det.. synd bara att jag fick sprecka motorn :p

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
steffo skrev:
dä vaar ju jevligt synd när du ha körkort och lagt ner 50o0kr på den!
Lycka till i försattingen!

Äditering, Stvfel

Din jävla surpitt, gå och banna dig själv... juste, du är ju inte admin längre. :lol

NR:7 >> Hjälper inte din sponsor dig något då?

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Itacha75 skrev:
Din jävla surpitt, gå och banna dig själv... juste, du är ju inte admin längre. :lol

Hah! när jag är ju inte det längre ditt lill äckel! så nu ska jag lägga all min energi på att störa dig på alla sätt jag kan :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
steffo skrev:
Hah! när jag är ju inte det längre ditt lill äckel! så nu ska jag lägga all min energi på att störa dig på alla sätt jag kan :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär

Värst vad vissa förändrar personlighet på sisådär en halv minut? Var det inte du som var så himmla perfekt och mogen och helt spammfri och allt perfekt man kan tänkas ha?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...