SmackMan
Ny medlem
SYnd att du skar RD eller vad du gjorde?? jag har kört 500mil i sommar utan problem.. Men kolla fall oljepumpen funkar.. det lär ju va den som e kass.. lycka till
uggla skrev:Värst vad vissa förändrar personlighet på sisådär en halv minut? Var det inte du som var så himmla perfekt och mogen och helt spammfri och allt perfekt man kan tänkas ha?
steffo skrev:Ja visst är det? Är det någon som vill köpa choklad bollar?
steffo skrev:Ja visst är det? Är det någon som vill köpa choklad bollar?
Jag tror han skrev så med mening Inte speciellt moget om du frågar mig...Solid snake skrev:Sluta sura för att du inte är moderator längre, förresten så heter det chokladbollar, inte choklad bollar.
joo det gör hanItacha75 skrev:Din jävla surpitt, gå och banna dig själv... juste, du är ju inte admin längre.
NR:7 >> Hjälper inte din sponsor dig något då?
Du som är moderator ska ta det där över pm, hör inte till tråden på något sätt.uggla skrev:Värst vad vissa förändrar personlighet på sisådär en halv minut? Var det inte du som var så himmla perfekt och mogen och helt spammfri och allt perfekt man kan tänkas ha?
NR:7 skrev:joo det gör han
NR:7 skrev:Så första dagen men hoj kortet och hoj, för den har vart under reparation. sen har man åkte hela dagen och den har gått skit bra, sen skulle man ut på en kvälls tur kommer typ 200 m från huset och den stannar, jag börjar fundera lite vad det kan vara som fick den att stanna. Men jag börjar kicka efter den 5 kicken så PANG tvärstopp det går inte att kick, den ***** *** hojen skar
kul i jul man har hittils lagt 5000kr på den på delar och massa skit och nu skär den. satan va lack jag blir på 2-t. sitter nu hoje en polare däe hojen står och skämms. kommer med mer info i morgon när hojen får fraktas hem men kärra
// EN lässen och sur NR:7
Farmer skrev:Inget att ge upp för... min 125a cross skar tre ggr på 15 timmar...
whitesnake skrev:Glömmde olja va?
Itacha75 skrev:Stavnings lektion #1: Är det en kort vokal är det endast en konsonant. Undantag är bl.a. "hade" och "meka".
Askew skrev:Har en rd motor över som e riktigt fräsh, du kan ju maila om du känner för det
tror du man glömmer olja va...... den skar för den va cp.... helt enkeltwhitesnake skrev:Glömmde olja va?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |