Första Officiella RR Gazrundan!!!

Grodögat

Mr TJT
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En vit/Blå
Gula faran skrev:
Staffanstorp, Husie och med min far. Min plan är inte jaga jaga och döda djur utan börja tävla i lerduveskytte och för att enklare köpa vapen så är jägarexamen enklast, plus man få ju lära sig en himla massa om djur och natur.

Var jagar du någonstans? När du träningskjuter, var gör du det då??
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jagar på egen jakt mark och följer med polare när de vill ha med mig. Sen att det INTE blir så många döda djur är en annan sak.

Har inte träningsskjutet på 3-4år så det skulle både behövas och vara kul. Men som sagt jag skulle behöva någon som tjatar med mig, så PM:a mig när du vill ha sällskap.

Micro

Guest
Mr K skrev:
kurvelikurv och sedan en runda till lekplatsen.
Mr K

Tänk på att det inte går att komma in "bakhållet" längre - dom har sänkt bommen, och att där står en massa containrar mitt på landningsbanan, och att det är en massa bark, kvistar och andra delar från naturen på asfalten och..

Men skiter man i vilket så går det precis lika bra att wheela på som vanligt, inga problem.
trust me - I know :cool:

Last edited:

R1Ola

A Radical Rider
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
MT 09
Re: Re: Första Officiella RR Gazrundan!!!

Micro skrev:
Tänk på att det inte går att komma in "bakhållet" längre - dom har sänkt bommen, och att där står en massa containrar mitt på landningsbanan, och att det är en massa bark, kvistar och andra delar från naturen på asfalten och..

Men skiter man i vilket så går det precis lika bra att wheela på som vanligt, inga problem.

BUSE!!!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Re: Re: Första Officiella RR Gazrundan!!!

Micro skrev:

skicka ett PM om hur man bäst kommer in nu då ......

Rogerr

Radical Touring
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo då
Det var fan i mej ingen värme i kväll i alla fall. Körde Lomma-Prillas-Staffanstorp vid 6tiden o det känns ännu en timme senare.
Men så står det -2,7 på termometern nu så det kanske inte är så konstigt.

Är det bara någorlunda varmt i morrn så är ja på. TV4 säger +5 o de e allt gränsfall. Men vi får väll kolla tempen när klockan närmar sig 12 i morrn.

Kann vi inte lägga ett par rader här 11-11.30 för att se om det blir någon uppslutning?

micke.a

Japp
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AS 3 125:a 1973,GSXR750 2006.
RoGeRr skrev:
Det var fan i mej ingen värme i kväll i alla fall. Körde Lomma-Prillas-Staffanstorp vid 6tiden o det känns ännu en timme senare.
Men så står det -2,7 på termometern nu så det kanske inte är så konstigt.

Är det bara någorlunda varmt i morrn så är ja på. TV4 säger +5 o de e allt gränsfall. Men vi får väll kolla tempen när klockan närmar sig 12 i morrn.

Kann vi inte lägga ett par rader här 11-11.30 för att se om det blir någon uppslutning?

du är väl inte rädd för lite kyla roger ta lite glykol i kväll så är du varm tills i morgon :D :D :öl :öl :öl :öl :öl

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Gratis Kaffe hos mig mellan 1430-1530 på Lördag, ta med kakor å bulla era j-a snyltare :crash

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Gnällspikar, själv hoppar man upp på hojen kl 10.00.
Destination Värnamo, förhoppningsvis blir SV såld.
Ja, ja man får väl se hur kaxig man e när man kommer fram, 15 mil och någon enstaka + grad, hehe.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Ahhhhhh, gött me gazz blev det!!
Fan va skönt o köra. Fick ha rätt långa pauser dock, det var ju inte den varmaste dagen i universum precis. Men det var gött att få gasa av sig lite... :D

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa