Första pris!!!!!!!

Mcbrud

Guest
Fick ett mycket trevligt samtal idag från en tjej på metro.
Jag hade vunnit första pris i en tävling som dom hade för ca en vecka sedan. Man kunde vinna en åktur i en dragster!!
Och JAG vann!!!!!!!!!!!!!! :tummenupp
Lr rättare sagt min pojkvän Niklas (Gilgo) som jag från första början tänkt ge priset till om jag vann.....
Så när han kom hem idag så fick han en rejäl överraskning!! Han blev riktigt glad och jag hoppas att han får det kul imorgon!
// Poffie

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Najs! Jag har ju iofs min egna lilla dragster, så jag är inte avis.. min Geo Metro går 0-100 på runt 30 sekunder.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Mcbrud skrev:
Fick ett mycket trevligt samtal idag från en tjej på metro.
Jag hade vunnit första pris i en tävling som dom hade för ca en vecka sedan. Man kunde vinna en åktur i en dragster!!
Och JAG vann!!!!!!!!!!!!!! :tummenupp
Lr rättare sagt min pojkvän Niklas (Gilgo) som jag från första början tänkt ge priset till om jag vann.....
Så när han kom hem idag så fick han en rejäl överraskning!! Han blev riktigt glad och jag hoppas att han får det kul imorgon!
// Poffie

Fräckt :rock
bilder och intervju tack :bow
och även foto på hans kalsonger efteråt :crash

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)

pinto

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Yamaha
Nä i Götet i helgen. Tänk bara på att Rickard som kör har epelepsi, är halvblind och manodeprissiv, jag har monterat bromsarna (funkar "sådär") och Johan som äger/har byggt skrotet aldrig har provåkt. Undrar varför..... :)

Mcbrud

Guest
pinto skrev:
Nä i Götet i helgen. Tänk bara på att Rickard som kör har epelepsi, är halvblind och manodeprissiv, jag har monterat bromsarna (funkar "sådär") och Johan som äger/har byggt skrotet aldrig har provåkt. Undrar varför..... :)

hahaha.. han verkade rätt levande när jag träffade honom efteråt så... det gick nog bra. Han hade iaf växt en decimeter!!! Stolt som en tupp... :)
Vi fick föresten svar på varför han aldrig åkt med, har att göra med sponsorer och att han vill ha kontroll över säkerheten, så det så!!! :p
Kul att kunna ge Niklas en sådan överraskning iaf... det är ju ingen liten present!
han har oxå en t-shirt plus tidkort sm bevisar att han har gjort det!!
Bilder m.m kommer snart!
//Poffie

pinto

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Yamaha
Mc Brud: Ja, du får väl gratta killen. Det är ju trots allt lite kul att åka en "sjua". Just första ca50 metrarna bär det ju iväg bra och är man passagerare så kan man ju ta in intrycken på ett annat sätt. Som att man av G-kraften i starten ser rätt taskigt, svårt att fokusera å så. Tydligen så vänjer sig kroppen vid det. Rickard som kör har inga såna problem.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...