Första riktiga hojturen slutade inte som jag ville...

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
har bara åkt kostigen en gång då när lastbilen välte och jag fick åka den istället för E18. Tog mer än dubbelt så lång tid att ta sig hem trots att jag låg på lite. Det slog mig då att kostigen är nog en rolig mcväg. Fanns en rätt lång jämn vänsterkurva (om man kommer från Karlskoga hållet) som verkade fin. bl.a.

Igår regnade det i princip hela dagen i karlskoga. Iaf varje gång som jag tittade ut ur fönstrena under dagen (de gånger jag har rast)

Tänkte köra till jobbet idag men hojjen är nytvättad och det var lite blött på vägen hit. Inte många dagar kvar på säsongen, som är slut för många redan)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
KalleKulspruta skrev:
2515422 har bara åkt kostigen en gång då när lastbilen välte och jag fick åka den istället för E18. Tog mer än dubbelt så lång tid att ta sig hem trots att jag låg på lite. Det slog mig då att kostigen är nog en rolig mcväg. Fanns en rätt lång jämn vänsterkurva (om man kommer från Karlskoga hållet) som verkade fin. bl.a.

Igår regnade det i princip hela dagen i karlskoga. Iaf varje gång som jag tittade ut ur fönstrena under dagen (de gånger jag har rast)

Tänkte köra till jobbet idag men hojjen är nytvättad och det var lite blött på vägen hit. Inte många dagar kvar på säsongen, som är slut för många redan)

ah fy fan fick också åka den vägen när ja skulle till jobbet då när lastbilen vält.. lagom jävla förbannad jag blev då jag redan va lite försenad, tyckte dem kunde tagit ett varsit körfält på andra körbanan förbi ett par hundra meter istället för o leda om trafiken flera mil.. hade iaf sån tur att jag hade åkt o tanka, visste att tanken skulle räcka till örebro, men tanka ändå, o ja..det var tur för de hade inte räckt den omvägen...oh well... trevlig väg e de annars... prova den vägen jag sa till jobbet nångång, roligare än E18 :p

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln