Enda incidenten som inte såg rolig ut var väl efter en av starterna som en kille gick omkull precis innan högersvängen. Annars tycker jag att det flöt på riktigt bra.
Enda incidenten som inte såg rolig ut var väl efter en av starterna som en kille gick omkull precis innan högersvängen. Annars tycker jag att det flöt på riktigt bra.
Östhammars MK tackar för dom positiva orden om tävlingen!!
En notering...Open vinnaren + 1st skulle kvalat in på en ca 10:e plats i S1 och en ca 7:e plats i S2.
Dax för en viss uppgradering kanske för att fylla SM-klasserna?
Vill härmed tacka samtliga i Östhammar Mk för ett kanon race! Kul att även publiken kom
Tät gruppen i Open visar ju med de tiderna att de platsar i SM klasserna! UPPGRADERING.
/Kaj K
Man kan söka wildcard baserat på tidigare resultat som ni säkerligen vet. Charlie kommer göra det vad jag vet och hoppas Robin oxå gör det
Charlie har ju redan tävlat i supermoto med gott resultat så varför fick han inte starta direkt i rätt klass???? Sen är han ju elit även i enduro. Varenda Roadracingförare som varit inärheten av en bana får ju elit licens direkt i supermoto.
Han hade inte gjort någon tävling förut,detta var första.
Supermoto klassas som höghastighetstävling likaså Roadracing, men ej enduro därför är dom tvingade att köra en rookietävling först.
tjenare folke, jo där har du fel info charlie har kört race tidigare, vad jag vet så har han startat i örebro för ett antal år sen
Charlie HAR tävlat i elitklassen i örebro för några år sen.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|