Första svängen

TLS Patrik

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL 1000 S -98
Var ute och övningskörde för första gången med min nyinköpta TLS, fasen vad härligt det var, vilken skillnad att köra den i stället för RD 350 som jag körde på förra vevan jag övningskörde. Mkt nöjd med hojen riktigt trevlig att köra, och vilket härligt ljud med RS3 orna påmonterade. Nu är det bara att nöta lite mil sen dax att skaffa hojkortet.
 

TLRR

Guest
Juste val av hoj.Glöm inte och kolla in TL-tråden och anmäl dig till Twin/muller festen i sommar. Lycka till
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
TLS Patrik skrev:
Var ute och övningskörde för första gången med min nyinköpta TLS, fasen vad härligt det var, vilken skillnad att köra den i stället för RD 350 som jag körde på förra vevan jag övningskörde. Mkt nöjd med hojen riktigt trevlig att köra, och vilket härligt ljud med RS3 orna påmonterade. Nu är det bara att nöta lite mil sen dax att skaffa hojkortet.

Va det dig jag körde om vid Skurubron igår vid 2-tiden? En orange TL1000S och en svart Aprilia av nått slag?
 

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
blandat
patrik..

Du får inte stå och gasa med hojen under arbetstid, det vibrerar så inne på mottagningen :D

mvh// MD din kära arbetskollega
 

TLS Patrik

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL 1000 S -98
;) vad gjör man inte för att impa.....iofs fins det ju inga tjejer att impa på på jobbet men iaf.
 

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
blandat
ähh, du har ju alltid mig här som fjollar runt.. Många tar miste på mig och en tjej så jag tar inte illa upp... :hej
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top