Första turen för i år.

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Vet vad som hände nu. Var ramlagar so hade gett upp. Hade som tur så allt annat klarat sej. :) cylindern fick nån liten repa men de var lungt. SÅ Ganska mycket tur i oturen kan man säga. :D DEn är igång innom en 3 veckor igen. :tummenupp

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Saabmosare skrev:
2111041 Vet vad som hände nu. Var ramlagar so hade gett upp. Hade som tur så allt annat klarat sej. :) cylindern fick nån liten repa men de var lungt. SÅ Ganska mycket tur i oturen kan man säga. :D DEn är igång innom en 3 veckor igen. :tummenupp

yeeehaaa! :machinegu (borde finnas en cowboy med dubbla revolvrar istället :p)

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Sådär, Motorn är lagad, tog bara nästan 2 månader. :S hur som hellst. Har satt ihop allt nu, men skiten går inte igån på tändningen när jag vrider nyckeln, har kollat så alla kablar sitter ihop och alla gör de förutom en kabel, Men jag minns inte att jag kopplade ur den och de finns ingen kabel som hör ihop med den. Den är vit/röd och kommer ifrån tändningslåset, sen går den ingen stans. Nån som kan säga mej vart den ska?

Annars om någon har nått bar tips vad jag kan göra för att lite lättare hitta vart felet är, osa gärna här eller mvia pm. Jag vill så gärna ut och åka nu. Har laggt ner snart 10 000:- på hojen sen jag fick hem den utan att få köra. :7

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Sådär, nu rullar den och går efter att ha kollat alla kablar en gång till så var den ändå en som satt fel. Bara bes kvar nu. Sen hoppas vi allt funkar sommaren ut. :)

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
Saabmosare skrev:
2234721 Sådär, nu rullar den och går efter att ha kollat alla kablar en gång till så var den ändå en som satt fel. Bara bes kvar nu. Sen hoppas vi allt funkar sommaren ut. :)

Skönt att du fått igång den nu!
Får ha den över sommarlovet iaf!
Hoppas du slipper fler problem och kör försiktigt!
:tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...