Gillar hur du (verkar) förhålla dig till skada och "utmaningar"! För en gångs skull är uttrycket på rätt ställe.Inga officiella. ?
Är förvånansvärt få som säger något faktiskt. Överlag vinkar folk glatt. Men jag slår också av så fort jag ser någon och nöter aldrig på samma ställe.
Men visst är det så - enligt lagen får man inte köra i skogen. Men det är mycket annat som är förbjudet som jag också har en "frikostig" tolkning av.
Tackar! Det uppskattas! ??Sjukt impad av din förmåga att hantera bågen med ett ben. Måste ge en bra träningsvärk dagen efter? Subbed direkt.
Oj, jäklar. Starkt jobbat! Är det på Insta man kan följa din resa? Nästan så man tycker SVT-sport skulle intresserat sig.. Kämpa på. Ska bli kul att höra om framsteg och framgångar under kommande tid. ??Tackar! Det uppskattas! ??
Stångebroslaget är först, sen Räneslätt och avslutar med Gotland Grand National i höst. Då har jag klara av en ”Enduro Klassiker” vilket är slut målet.
Oj, jäklar. Starkt jobbat! Är det på Insta man kan följa din resa? Nästan så man tycker SVT-sport skulle intresserat sig.. Kämpa på. Ska bli kul att höra om framsteg och framgångar under kommande tid. ??
Samt att ditt handikapp är synligt, bara det gör nog att folk som annars hade blivit sura kanske inte blir det. Mitt syns inte så länge jag inte försöker kliva av och gå någonstans, vilket jag gör på alla fyra om jag ska försöka ta bild på hojen.Inga officiella. ?
Är förvånansvärt få som säger något faktiskt. Överlag vinkar folk glatt. Men jag slår också av så fort jag ser någon och nöter aldrig på samma ställe.
Ja, så är det säkert. Det iaf i kombination med att jag inte kör som en tok bland hundägare och barnvagnar. ?Samt att ditt handikapp är synligt, bara det gör nog att folk som annars hade blivit sura kanske inte blir det. Mitt syns inte så länge jag inte försöker kliva av och gå någonstans, vilket jag gör på alla fyra om jag ska försöka ta bild på hojen.
En rullstolskompis till mig brukade åka fyrhjuling förr, aldrig några problem när han hade stolen med sig men utan stolen vart det en hel del sura miner.
Själv har jag inte stött på någon surmupp ännu även om jag kör toktrimmad moppe på promenadstråken runt byn, men öppen hjälm och lugnt tempo gör nog mycket.
Men bli inte förvånad om det kommer någon hästägare och anklagar dig för att skrämma hästen då du är enbent ?Ja, så är det säkert. Det iaf i kombination med att jag inte kör som en tok bland hundägare och barnvagnar. ?
Just hästar brukar jag hålla ut extra för. ?Men bli inte förvånad om det kommer någon hästägare och anklagar dig för att skrämma hästen då du är enbent ?
En del av dom kan vara hysteriska, själv har jag skrämt en del hästar med rullstolen. Och förut när man höll på med skärmflygning och paramotor var det alltid gnäll från hästägare då det står hästar på var och varannan villatomt nu för tiden så omöjligt att se alla och hålla undan.
Det har t.o.m. hänt att jag stannat och stängt av hojen medans spattig kuse travat förbi. Om inte annat får man lite mer tid på sig att beskåda guppande boobs.Just hästar brukar jag hålla ut extra för. ?
Klart imponerande åkning! Tänkte att det skulle kunna vara samma person, och nästan längst ner i din instagram hittade jag bilder på Gasgas-quaden. Jag var med när min polare köpte den av dig.lätt att ställa upp - vi får de hur det går att fullfölja! Behöver köra minst tre varv i varje tävling på Max 2h. Stångebroslaget är drygt två mil långt per varv… ?
instagram.com/jboive och youtube.com/jboive är där det händer! ???
Haha! Se där! Liten värld!Klart imponerande åkning! Tänkte att det skulle kunna vara samma person, och nästan längst ner i din instagram hittade jag bilder på Gasgas-quaden. Jag var med när min polare köpte den av dig.
Tyvärr inte..Haha! Se där! Liten värld!
Har han den kvar?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin