floodi
Sporthojsnörd
Jepp var ute o körde i lördags gutt väder o allt sånt , skulle köra o möta upp ett par polare , kom på motorvägen närmade mig en rondell , hade en hästtransport framför mig , märker hur den börjar sakta ner , men inga bromslysen tänds , tänkte att han motorbromsar väll bara in lite för att köra in i rondellen med en gång , rätt som det är står han näst intill stilla innan rondellen och fortfarande inga bromsljus , sagt o gjort jag nitar för fullt det bara går , framhjulet bara börja kana , släpper bromsen o trycker till igen , fattar att jag inte hinner få stopp på hojjen , slänger mig ner och kanar rätt in i transporten med hojjen , styret fastnar lite i transporten , och idioten ser förmodligen inte mig när jag ligger där , trots att det blev en ganska rejäl duns in i släpet, han kör helt sonika in i rondellen hojjen börjar hänga på o där ligger jag också , hojjen släppte nästan med en gång , sen slänger jag mig upp och lyfter upp hojjen , och ställer mig i vägkanten och ser att dom med släpet har kört ur rondellen och stannat 200 meter från rondellen , och sen när dom ser mig resa mig upp så kör dom bara
jävla nötter det finns ..... han ju inte ta regnummret , inte det först jag tänkte på när jag låg där.
Skador hjälmen pajj , skinnstället , repat , handtagsskydden pajj , kylarkåpan pajj. Ont i Armen , dock inte magiskt ont...
Ta det lugnt , det behöver inte alltid vara mcligisternas fel i trafiken.
jävla nötter det finns ..... han ju inte ta regnummret , inte det först jag tänkte på när jag låg där.
Skador hjälmen pajj , skinnstället , repat , handtagsskydden pajj , kylarkåpan pajj. Ont i Armen , dock inte magiskt ont...
Ta det lugnt , det behöver inte alltid vara mcligisternas fel i trafiken.