Första vurpan...

Henken

Guest
Ugluk skrev:
Nää, enstaka överdrivet känslomässiga utspel livar ju bara upp stället.. :D

Finns inget som går upp mot lite skälla-och-fördöma-med-spott-i-mungipan-inlägg att läsa så här på kvällskvisten.. ;)

Skitsnack..vem stippade en femma i dig? Håll käften.
*dregla,, spotta*
;)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Gustav1 skrev:
Nu känns det som att jag får lite för mycket skit. JAG har inte sagt att han är en klant som inte klarar av att köra hoj. Icke.

Vad jag däremot har sagt är att jag inte kan känna medlidande med en person som "kom lite för fort in i ett farthinder på en femtioväg".

Om han hade kört på någon, vem hade ni då tyckt mest synd om?

Ravetrancer; Kan du inte ta spydiga och överlägsna kommentarer över ett PM istället?

jag tar först o främst inget på pm.

För det andra tror du inte att dina kommentarer är för mycket.
Du får för mycket skit men inte han?????

Håll dig borta från vägarna istället för en olycka kan hända vart som helst. Du kan få en punktering och välta o köra över nån, eller så kanske ditt bakhjulslager låser ditt bakhjul så att du välter och skadar nån.....det är sånt som kan hända.

Lite jobbigt med alla om, Om om hade funnits hade jag vart kung......

så droppa ditt skitsnackva och lek inte bror duktig o perfekt.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ja oh ja, en olycka kan ha hur många anledningar som helst, det håller jag med om.

Men ökar man inte risken för en olycka om man kör för fort på "olämpliga" ställen? Vad hade hänt om han hade saktat ner innan farthindret, kanske till och med släppt fram bilen? Han kanske hade fått punktering, vem vet?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gustav1 skrev:
Ja oh ja, en olycka kan ha hur många anledningar som helst, det håller jag med om.

Men ökar man inte risken för en olycka om man kör för fort på "olämpliga" ställen? Vad hade hänt om han hade saktat ner innan farthindret, kanske till och med släppt fram bilen? Han kanske hade fått punktering, vem vet?

kör du aldrig för fort på 50väg????
är det synd om nån som kör som en idiot o smäller på 90väg.....

Det som stör mig är allas spydiga kommentarer till folk....visst får man skylla sig själv etc. men man har väl för helvete fortfarande medlidande.......

Om du inte vill ge nån ditt medlidande eller krya på dig i såna här trådar så ge fan o skriv i dom, för dom är inte ämnade för såna som klankar ner på andra

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ravetrancer skrev:
kör du aldrig för fort på 50väg????
är det synd om nån som kör som en idiot o smäller på 90väg.....

Det som stör mig är allas spydiga kommentarer till folk....visst får man skylla sig själv etc. men man har väl för helvete fortfarande medlidande.......

Om du inte vill ge nån ditt medlidande eller krya på dig i såna här trådar så ge fan o skriv i dom, för dom är inte ämnade för såna som klankar ner på andra

Jovisst kör jag för fort ibland, men den dagen jag smäller så håller jag käften om det, det lovar jag.

Och ja, skulle någon berätta att han smällt i en kurva på en nittioväg på grund av lösgrus, då skulle jag tycka synd om den personen.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gustav1 skrev:
Jovisst kör jag för fort ibland, men den dagen jag smäller så håller jag käften om det, det lovar jag.

Och ja, skulle någon berätta att han smällt i en kurva på en nittioväg på grund av lösgrus, då skulle jag tycka synd om den personen.

håll igen nu oxo då.....ingen mening med att du gnäller ......gör som du gör när du välter o kraschar på en 50 väg

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...